Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 320 ggr
moabjo
2019-10-20 12:37

Vad betyder det?

Hej! jag och min sambo sedan 2 år har nyligen gjort slut och jag har börjat drömma om honom och hans nya tjej,

I drömmen så är jag ute bland djuren på gården och fixar, men helt plötsligt så står han där med hans nya och gör slut med henne för att sedan bli ihop med mig igen.  hon blir superarg får psykbryt och hotar med att bränna ner hela gården, döda alla djuren och mig. han blir arg på henne och hotar med att anmäla henne till polisen, sedan så vaknar jag. 

En annn drömm jag har är att jag ska lämna post till honom och i dörren så möts jag av honom men hon trycker sig framför och skriker att jag inte är välkommen dit och att jag inte har med honom att göra, så jag går med henne ut i trädgården för att konfrontera henne med att hon hade tagit honom från mig och hon börjar veva med armarna och slå emot mig så vi hamnar i slagsmål och då vaknar jag.

jag är så förvirrad med vad detta betyder snälla hjälp.

Annons:
-Aida-
2019-10-31 20:14
#1

Det är vanligt att man drömmer om sitt ex efter man gjort slut, det är fortfarande färskt i känslorna och drömmarna visar inre konflikter och känslor man håller på att berabeta.

Upp till toppen
Annons: