Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 731 ggr
molam
12/12/19, 7:54 AM

Vad kan denna drömmen vilja säga. Drömtydning?

Okej, så jag har en dröm, som alltid ger mig en bra känsla när jag vaknar, och det är samma sak hela tiden fast med olika människor, sen blir jag nästan ledsen om jag inte hinner drömma klart xD Alltså, jag älskar denna drömmen så otroligt mycket, utan att ens veta varför.

Men i varje fall springer en bana med olika hinder, är liksom en lång "hinderbana" i guess, allt finns med, saker jag är duktig på och saker jag suger på xD

Exempel vid ett tillfälle i drömmen åker jag skridskor, vilket jag varken gillar eller är duktig på, men jag gör det och jag klarar det
I nattens dröm fick jag däremot hjälp av två stycken konståkare (proffs) som höll mig upprest, det har jag inte fått förut, har det nån specifik betydelse?

Vid ett tillfälle skulle man lösa det med att röra nån på armar och ben och huvud för att få nånting denna person höll upp, denna gång var det en person mycket längre än mig så nådde inte underarmarna och fick lösa det.

DEt finns stationer när man ska göra matte, vilket jag suger på

Det finns massa stationer där man ska krypa igenom saker på alla möjliga sätt.

En station med en quiz. En station där man ska svälja en tablett eller en kapsel (smärtstillande efter att man gjort kampsport med någon) etc

Drömmen slutar alltid med en station som hela den äär en hinderbana, och den delen är så otroligt rolig, det är den bästa delen i hela drömmen, och jag gillar inte hinderbanor xD

I hela drömmen så tävlar jag med olika folk, men det är aldrig samma när jag drömmer, men däremot så känner jag dom.
Inatt är en av dom jag minns min gamla klasskamrat från gymnasiet, aldrig riktigt umgåtts med honom.

Tjej, midtwenties

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
Lussan20
12/12/19, 9:43 AM
#1

Det är så många delmoment, men som jag ser det så är det livets hinderbana du drömmer om, kanske sådant du mött under dagen?

Det finns många bottnar i drömmar, men de två som höll dig uppe då du åkte skridsko, som är ganska svårt, är några som stöttar dig i nnågot du tycker är svårt  nu . Kanske vänner som är duktiga på det du är osäker på?

Du är nog lite tävlingsinriktad och ser livets utmaningar.

Hinderbanan du gillar och blir glad av är hinder du lyckas lösa på din väg, det ger tillfreds känsla och glädje.

Du har ett rikt drömliv och det tyder på att du är kreativ och fantasifull!

Fortsätt drömma, det är nyttigt och processande.  Mvh/WL🌺

powerofthebass
2/14/20, 7:05 PM
#2

säger som wonnalesan  .

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Upp till toppen
Annons: