Dröm om ormar som vaktar
Jag drömde att jag gick hem från Coop och utanför min gata finns det en gräsplätt som jag gick på, det va massa små ormar på gräsplätten och en orm bet mig och jag springer till mitt hus. På min grannes trädgård såg jag en massa ihopsnurrade vit och gula ormar som var jättestora. Jag går in till min pappa och han säger skitsamma. Sen helt plötsligt är jag på gräsplätten utanför min gata igen och jag ska gå in till mitt hus, då är det en orm som står upp vid början på gatan och den har en grön och röd mössa på sig. Ormen säger till mig ”har du legitimation med dig?” Jag säger ja och jag går in i huset igen och säger till min pappa att jag flyttar till min mamma för jag inte orkar med ormarna. Pappa berättar att min granne inte gått ut på en vecka för han inte vågar för ormarna bor i våra trädgårdar. Sedan sticker jag hem till min mamma, senare kör jag mot min pappa igen för jag ska hämta saker där, jag vågar inte köra in på gatan där man ska göra det igentligen så jag kör in på en cykelväg, men där ser jag en till orm som vaktar våran gata men då kommer det folk bakom ormen så jag kan åka förbi utan att den pratar med mig. Sen vakna jag. Betyder denna drömmen något?
- Redigerat 2023-12-18 22:53 av Tessan8972