armen
Jag drömde inatt att jag blivit skickad för att träna i armen. Min kompis hade blivit skickad dit för ett år tidigare, hon hade blivit slagen av tränarna, och nästan dött. Så när jag kom fram till platsen där vi skulle träna, släppte jag mina väskor på marken, och började springa. Jag sprang så långt jag kunde. Jag kom in i en skog, med träd med vissna löv. Jag såg någonting konstigt, en stör kub, av sten. Jag gick in i kuben, då det fanns en dörr. Inne i kuben satt en annan flicka. Hon satt på en stol inne i kuben. Hon berättade att hon hade rymt från arme träningen också. Vi bodde i kuben ett pr dagar, men demdär tränarna hittade oss, och tog oss tillbaka. Men den tränarn var snäll. Och lägret hade förändrats medans vi var borta. Nu var taggtråds-stängslet borta. Den sandiga marken var ersatt med grönt gräs. Och "cellerna" som man sov i var nu små hus med klätterväxter längs väggarna. Vet någon vad denna dröm kan betyda?
Portal Is Love, Portal Is Life.
Du smet från träningen och gömde dig i en sten = du går in i dig själv. En annan flicka = du. Den snälle tränaren (= du) hämtade er = efter att ha "gått in i dig själv"/sökt efter svaren inom dig, förändras du. Grönt gräs på marken = inre utveckling. Klätterväxter = inre utveckling.
När du söker svaren inom dig, sker en inre utveckling och du mår bra!
Härlig dröm!
#1 Tack, Ikna! Det var en riktigt bra förklaring. Då vet jag att drömmen bettyde någonting bra! 🙂
Portal Is Love, Portal Is Life.