Drömmar iFokus

Drömmar

Läst 41 ggr
kellie_k_souissi
2023-11-17 21:55
0

Drömmer om en man som försöker nå mig på ett vänligt sätt och vill gärna krama mig.

Jag hade en underlig dröm inatt och undrar om någon kan hjälpa mig att tyda den.

Jag ser en man som säger mitt namn och vill rör mig men kan inte nå mig och till slut får jag en svag touch från honom innan jag vaknar upp med ett ryck när han säger mitt namn och det är en man som jag nyss har träffat och bara vill vara bästa vänner men som ändå älskar mig enligt han själv. Mina känslor för honom är djupa och det kommer att ta tid att komma över det.

Jag skulle gärna vilja veta för i hans ögon såg jag en panik eller rädsla för att inte få tag i mig.

Vad betyder allt detta.

JRSN
2023-11-18 09:35
0

#0: Det är många motsägelsefulla inslag i din dröm. Det är en man som bara vill vara bästa vänner men som älskar dig!? Dina känslor för honom är djupa och det kommer ta tid att komma över det!? Hur kan han älska dig och ändå bara vilja vara bästa vänner, det är något som inte stämmer här. Varför skall du komma över 'relationen' om dina känslor är djupa? Är det verkligen hans panik eller rädsla för att inte få tag i dig - eller är det kanske din egen rädsla?

Rent generellt är det inte bra att försöka projicera sina känslor på någon annan, dvs att agera så att någon annan får ta 'riskerna' i en relation. Man måste våga stå för sina känslor, även om det är jobbigt och ibland gör ont. Man bör sträva efter att vara sann, i längden vinner man på det. Relationer kommer och går.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/