Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettervi-tolkar-varandras-drömmarfrågor-om-drömmaratt-resa-och-eller-få-besök-i-drömmen
Läst 61 ggr
Smurffmongot
2023-08-10 02:12
0

Väldigt konstiga och livliga drömmar om djävulen, lik, avlidna och krig

Jag håller på att bli galen snart av alla dessa drömmar jag har haft under dessa 7 månaders tid och vet inte vad dom betyder eller kan tyda dom vad det vill säga mig. Jag har skrivit några av dom som var väldigt starka för mig. Någon som som vet vad drömmarna vill säga mig.

Dröm 1
I drömmen vaknade jag upp på en stenplatta eller en underjordisk stenplatta där jag ligger på mage o mitt emot mig ligger en man också på mage åh våra huvud kunde nudda varandra och från ingenstans så är det något väldigt stort á inget från denna värld iallafall som reser sig från troligtvis sömnen med ett morrande läte som sakta går bort där vi låg och den tog tag i mig och bar iväg mig. Det enda jag tänkte var att han inte får märka att jag är vaken annars så dödar han mig. Det som bar mig släppte mig ut från ett stup och hamnade i en luftström men jag kunde se klart utanför strömmen och allt är typ svart tills jag ser en dimension/ värld men jag fortsätter åka neråt och hamnar i vatten och när jag gör det så höll jag på att vaknar på riktigt och att jag tar ett djupt andetag och drogs tillbaka in i drömmen, och upptäckte att jag typ kunde andas i vattnet och började kolla runt och ser stjärnor och färger som att jag var i universum. Hmm tänk dig att universum inte är uppåt utan neråt och der ät vatten. Men i drömmen blir jag så rädd och vaknade från denna drömmen och det enda namnet jag hade i huvudet va Atlantis och jag har sen dess velat tillbaka till den drömmen o detta var i slutet av januari början av februari… 

Drömde 2  mars
om att jag väntade barn men blödde helt plötsligt sen hamnade jag i en underjordisk källare och ser hur präster försöker dränka ett spädbarn som jag springer fram och räddade och visste att det var mitt barn dom försökte dränka sen hamnar jag i hus o är i köket o fixar med en matta och det var en man kom in som började skälla och va allmänt bitter, men sen hamnade plötsligt sittandes i en säng där det låg påse ostbågar skulle precis ta dom då en spindel ramla ner från påsen ner i sängen o försvann och åter igen så sitter jag i sängen med det nyfödda spädbarnet och försöker skydda detta barn då satan själv skulle ta det, då han inte lyckades manipulera prästerna för att göra jobbet. 

Dröm 3 mars/april
Sen drömde jag om att jag hittade ett lik och följde spåret till ett lerberg där fler lik o skolväskor som var täckta av lera. Efter det hittade jag ett underjordiskt bibliotek, sen så skiftade drömmen helt där jag är i ett hus där min tvillingsjäl Daniel dyker upp i drömmen och han gick bort den 11e januari i år. I drömmen blev jag så glad och gick fram för att krama om honom och kyssa honom men han var lite nervös/skamsen inför detta eller osäkert men svarade mig med en kyss samt kramade om mig sen försvann han men jag kände fortfarande hans närvaro, och drömmen skiftade igen där jag sitter i en säng och kollar igenom hans fotoalbum på hans penis och min pappas fru vill typ se o jag försökte gömma den men kommer inte riktigt ihåg om jag visa eller inte, sen så höll någon i huset att missa tåget. Jag har haft flera drömmar om honom efter denna.  

Dröm 4 juni
Står på ena sidan av ett slagfält innanför något men vet inte vad riktigt och på andra sidan av slagfältet står motståndarna med sina hästar som är på väg för att anfalla. Men i mitten av slagfältet står det en pelare med en glasskärva och jag själv höll i en glasskärva som jag riktade mot ledaren. Men det är som jag väntar på rätt tillfälle för att skrika ut kommando för att attackera . När ledaren kommer emot oss med sitt svärd så väntar jag med min glasskärva ska möta hans svärd med hjälp av solen samtidigt som ljusstrålen träffar det som är i mitten av slagfältet som i sin tur ska blända honom med ett ljus från mitt till hans och från hans  till den i mitten och det som är i mitten tillbaka till honom med ett ljussken som bländar motståndarens ögon och då skriker jag ut kommando för att attackera och kriget bröt ut. Drömmen skiftande att jag går igenom kriget och ser hur alla krigar omkring mig, jag letar efter någon men vet inte vem. Ville se så att det inte var flera på den person jag letar efter, samtidigt registrerar jag att ingen anfaller mig.

Dröm 5 juli 
Jag drömde om att jag satt i en bil och att Daniel där han sa att han hade skojat om att han var död och mindes hur arg och glad jag blev över detta sen så skiftade drömmen om att jag åker med hans mamma och syster och vi är på väg till Daniel för att han skulle ta livet av sig på riktigt och hans mamma och syster skriker på honom och jag stod still samt tyst, vi tittade på varandra och sen så gör jag typ teckenspråk eller något. Jag gick bara fram till honom och omfamnade och gav honom en kyss.

// Saint

• Redigerat 2023-08-10 02:35 av Smurffmongot