Drömmar iFokus

Drömmar

Läst 38 ggr
Vemärjagidagdå
0

Någon som kan tolka dröm om kärlek?

Drömde inatt om att jag var med en person som jag är bekant med i verkliga livet. Kommer ihåg vissa delar av drömmen väldigt starkt och skulle vilja ha hjälp med att tolka vad det kan betyda, om det är någon som har lust med detta :). I en del av drömmen sitter vi ute och hon håller om mig hårt bakifrån och det känns väldigt kärleksfullt. I en annan del av drömmen (eller ny dröm?) går jag inne på en second hand butik och ser av en slump hennes jacka hänga på en krok på vägen, ser sedan henne på avstånd och när jag går därifrån stöter jag ihop med henne och en annan gemensam bekant och vi går tillsammans därifrån och upp i ett trapphus. Sedan går vi ner för en trappa tillsammans , jag går lite bakom men hon håller en hand på min rygg. När vi kommit ner en våning mellan ett par våningsplan, så hamnar vi helt jämsides med varandra och hon håller mig tätare mot sig. Stämningen är väldigt stark och hela drömmen känns väldigt kärleksfull, men vi gör inte något mer än detta.
I verkligheten är jag gift, men attraherad av denna person även i verkligheten. För mig var denna dröm både härlig men också ångestingivande när jag vaknade, då jag får dåligt samvete för min fru och samtidigt har svårt att inte tänka på henne.

JRSN
0

#0: Det är rätt vanligt att man möter personer i drömmen, vilka man av olika anledningar inte har möjlighet att träffa i levande livet. Det kan vara så att det inte passar sig att umgås med vissa personer, på grund av deras nuvarande partners. Detta skulle kunna leda till konflikter som skadar befintliga relationer. På så sätt är drömmens värld en friare och konfliktlösande värld, där existerar inga måsten och begränsande regler.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Cri-62
0

#0: Jag funderade, i drömmarna kan vara astral själen som är ute från kroppen. Möjligt har din astral själen träffat hennes astral själ.
Det låter väldigt mysigt.
Kanske du kan drömma om henne igen och göra djupare saker?