Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1177 ggr
hund_katt
0

kompisar blev bitna av orm och fick blåmärken...

drömde inatt att jag och mina kompisar var någonstans… (kommer inte ihåg vart) vi satt någon stans.. plötsligt kom det en orm som enligt drömmen var en huggorm fast var röd med vita 'band' och vita fläckar under ögonen. den var ungefär 5cm upp på min ena kompis hand innan hon märkte den och fick panik… jag sa att hon skulle lugna sig, det är en huggorm… ormen bet min kompis mellan tummen och pekfingret och fick ett stort blåmärke precis när ormen släppte. min andra kompis gick fram för att hjälpa och blev också biten på samma ställe. ormen försvann där efter bara sådär 'poff' och jag ringde 112. brandkåren svarade. jag sa vad jag hette, men min röst var svag och kunde inte tala högt även om jag ansträngde mig så mycket jag kunde. när jag skulle berätta vad som hänt så blev rösten tydligare. brandkåren ville inte hjälpa, jag sa att jag behövde en ambulans men ingen kom. min kompis som blev biten först (känner henne i verkligheten, och kommer ihåg vem det var) hade svimmat, men vaknade snabbt som ingenting när vi väckte henne. den andra kompisen kommer jag inte ihåg vem det var… vet inte ens om det var någon jag kände, eller om det bara var en random person…

någon som kan tyda?

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

hund_katt
0

någon som vet?

tusstuss
0

Första gången jag tyder en dröm, kanske har fel nu. Vill du att allt ska bli korrekt får du fråga någon lite mer proffetionel.

Jag skulle tro att ormen är någonting dåligt ett problem, som orsakar smärta. Dina kompisar kanske har ett problem, som du gärna vill lösa men inte kan?

Portal Is Love, Portal Is Life.

hund_katt
0

mm, den som blev biten först flyttar nu i sommar, och hon har bästa vänner här som blev så ledsna att de inte hade lust att äta när de fick höra detta…