Springa på alla fyra?
Hela mitt liv nu och då så drömmer jag att jag springer på alla fyra. Jag springer på två ben, kommer på hur korkat det är att inte använda full styrka och sluta springa så långsamt och börjar springa på händer och fötter och blir såååå snabb. En gång blev jag till och med brunhårig över hela kroppen och började få varulvsliknande drag med klor och allt.
Vad betyder det? 🤔 Att springa på alla fyra? Om ens nåt alls? och varulvsdrömmen?
Jag har verkligen ingen aning om vilken grupp jag egentligen ska lägga detta i så ligger det fel får det gärna flyttas. :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Djuriska krafter?
hurdå tänkte du? jag har ingen aning…. :S
Du skriver att du "kommer på hur korkat det är att inte använda full styrka och sluta springa så långsamt och börjar springa på händer och fötter och blir såååå snabb". Kan det symbolisera att du har mer kraft att ge?
Ibland kan vi behöva lite "djuriska krafter" i livet.
Ja det är precis så.. är så slö och långsam på två ben, kommer på att det är korkat att inte använda full styrka och tar till händerna och blir supersnabb. Drömmarna är så verkliga att jag känner underlaget under händerna.
tack.. :)
hade också en liknande dröm när jag var yngre, tror i tonåren. var otroligt rädd för varulvar då jag var liten och drömde ganska ofta att jag blev jagad av en sådan. men så drömde jag också en gång att jag själv var varulv i skepnad av varg springandes i en flock. det var det absolut häftigaste upplevelse jag någonsin haft och då var jag inte rädd. det var en sån frihetskänsla och att springa på alla fyra var helt fantastiskt!
#5 samma frihetskänsla får jag VARJE gång! Det är så sjukt häftigt!
åh vad härligt.. Hade velat uppleva det 🙂
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi