Problem.
Jag har ett problem. Nu på senaste tiden har jag kunnat gått och lagt mig senare än midnatt, men ändå brukar jag vakna ungefär klockan 5 på morgonen. Och efter det kan jag inte somna om. Jag börjar att fundera om det är någon dröm som "Förföljer" mig. Jag kommer nästan aldrig ihåg att jag har drömt någonting när jag vaknar, och jag kommer väldigt ofta ihåg mina drömmar. Ibland när jag vaknar har jag en obehaglig känsla, och det känns nästan inte tryggt att somna om. Kan detta ha med en dröm att göra? Hur får jag det att sluta?
Portal Is Love, Portal Is Life.
Under natten renas kroppen och vid 4-5 tiden sker en utrensning och många vaknar då och kanske behöver kissa. Om man har en obehaglig känsla, kan det kanske bero på just dettta, men så klart kan det också vara att man drömt något obehagligt.
Med drömmar får vi ha tålamod--det kan vara så som du tror--att obehagliga drömmar finns, De kanske kommer förr eller senare. även om vi ej minns våra drömmar---finns de som en helande kraft. Även de svåra drömmarna vill oss väl!
Vildrot ,värd för den här sajten