Obehaglig Dröm om en kompis
Hej.
Jag har en kompis, en killkompis som ska flytta nu, han ska börja studera musik i fränsta, men det är bara det att jag har fått en lite obehaglig dröm om han som jag hoppades att någon skulle kunna tolka.
Det är så här att jag har länt han i snart 3 år och jag tycker om han, så jag har drömt om han tidigare, men i dom drömmarna har han stått på scen och sjungit med håret svallande om sig och varit allmänt vacker och bjudit upp mig på scen att sjunga med han.
Men nu senaste veckorna har jag börjat drömma annorlunda om han till exempel har han inte haft nått ansikte vissa av gångerna eller håret har vart i tussar eller han har sett ut som en Zombie, och han har alltid sett ut som om han sitter på ett mental sjukhus och vaggar fram och tillbaka.
Vad kan detta betyda?
Kanske ska tillägga, han ÄLSKAR musik älskar Scen och musik får han alltid på bättre humör hans musik är hans liv.
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
I drömmen symboliserar den här killen en av dina sidor/egenskaper.
I tidigare drömmar har han varit vacker och bjudit upp dig på scenen - det kan symbolisera att du tycker om den här sidan/egenskapen.
I de senaste drömmarna har han varit annorlunda; när han ser ut som en Zombie och när han varit på mentalsjukhus. Mentalsjukhus kan stå för att du behöver mental healing. Att han ser ovårdad ut kan stå för att du inte tar så väl hand om dig.
Som jag ser det har du alltså en manlig sida som du tidigare tagit hand om, men numera inte tar så bra hand om.
Wow det lät läskigt o.o
Men jag behöver alltså inte oroa mig om att han min kompis kommer att fara illa där på den nya skolan?
Nej, drömmen handlar mer om dig själv än om honom.
Ta väl hand om dig! 🙂
jag tänker som så att du kanske har haft honom som förebild, men kanske den bilden av honom inom dig blir något som förföljer dig och kanske du borde ha släppt den synen du har om honom? Han har påverkat dig på ett som gör att mer och mer håller fast i något som redan är dött inom dig, något som du håller vid liv och liksom håller fast i fastän det inte behövs längre.
Som att hans personlighet har fått dig att glömma bort din egen person, den du egentligen är.
Kanske det finns något skrämmande med hans person som förföljer dig, men han har ändå kraften att hålla sig kvar hos dig.
Det är trots allt du som bestämmer hur du vill att allt ska vara.
Du behöver sjunga ut om hur du har det, säg vad du känner så att allt blir till det bästa så som du skulle vilja ha det.
Var glad och lycklig istället för att bli påverkad av något som är gammalt fördärvat.
U R us
Han har inte förändrat något med mig.
MEn jag har varit utsatt som sjutton under nio år (dvs mellan sexårs och nian) Och min självsäkerhet harr varit nergrävd under marken i princip och jag har varit Som instängd i ett skal ungefär, men han har Öppnat upp mig stått vid min sida i dom allra gråaste dagar samt att han Tagit upp min självkänsla jag är mer bekväm och säker i alla situationer nu för tiden, och förr visste jag nästan inte hur man skrattar och ler så utsatt har jag varit men han fick fram skrattet i mig han fick fram glädje, han tände det släckta ljuset i min kropp.
Men det är det ända han har ändrat med mig
Du skriver: han ÄLSKAR musik älskar Scen och musik får han alltid på bättre humör hans musik är hans liv. Denna sidan/egenskapen har du nog själv också? Eller?
Det är kanske genom musiken du kan läka allt du varit utsatt för under de nio åren?
håller med ikna där 🙂
kanske dags att våga göra något själv? att våga stå på egna ben och se vem du är?
U R us
Joo även ja älskar ju musik, älskar att sjunga och uppträda, men det var omöjligt innan jag träffade den här kompisen För jag var för feg helt enkelt
Men han fick mig att våga gå upp på scen och uppträda det är d'rför denna drömmen oroar mig så mycket.
Jag tror att drömmen vill visa dig på den här sidan som älskar musik.
Jag önskar att du kan komma att känna tilltro till det just du har! Det kan vara en livsuppgift som måste får ta tid! Så ser de flestas liv ut--att lära känna sig själv!!
Okej tack