Betyder den något?
Hej… För ungefär 2 veckor sedan så dog en av mina 2 kaniner… Så här var det : Jag och min familj hade varit borta med våran båt i två dagar, så därför så gjorde det inget att kaninerna fick stanna hemma. Dem var ute kaniner och hade både ett innehus och en stor hage att hoppa runt i, så dom klarade sig. När vi då kom hem från båtresan så skulle jag bara titta till kaninerna…så att dem var kvar. Jag gick runt buren för att leta, men såg inte till dem. Innehuset var helt tomt så jag började leta runt i hagen. Och där, i ett av hålen, där såg jag henne. Vår svarta kanin. Jag petad på henne men hon rörde sig inte. Jag fick såklart panik och blev jätte ledsen. Vi lyckades ta reda på att en räv var mördaren. Min andra, min gula kanin såg vi inte till. Det fanns inga tecken på att hon hade dött, eller att hon levde. Hon var bara försvunnen. Efter den kvällen har jag drömt sju olika drömmar…och i varje dröm är min gula kanin med. Jag drömmer att jag ser henne springa fritt på våran tomt och att jag säger "hon är så snabb"(hon var väldigt snabb). I alla de sju drömmarna så dyker hon upp. I det senaste så räddade jag hennes från något jag inte riktigt vet. Den svarta kaninen var också med då…men henne han jag inte rädda. Ja…de var det…det blev nog lite mycket att läsa i början…ledsen för det… Har drömmarna någon betydelse eller är det bara jag som drömmer om henne för att jag saknar henne?
Jag tror att din dröm försöker hjälpa dig i sorgearbetet. De,som har betytt mycket för oss,djur eller människor ligger som stråk inom oss och behöver sorgetid för att läka oss.