Okänd väldoftande man
Hej
Jag vet inte hur jag riktig skall börja men kan ju i alla fall säga lite om mig själv.
Jag är sambo men en man och vi har ett barn på 3 år och sedan ett i magen. Vi har det bra tillsammans både intimt och gemensamt.
Men nu de senaste två nätterna har jag drömt konstigt, skulle inte annars sätta någonting större vikt på det men denna är en sån dröm som fortsätter, jag har drömt denna i två nätter.
Jag jobbar i och bor på en plats som liknar en lager lokal eller källare. Till källaren kommer en man, kanske 20 år, i första drömmen var det bara ytligt att man tyckte att han var snygg och undrade om han gillade vad han såg. Fåfänga helt enkelt sagt.
Men sedan i natt kom han ner med ett par papper jag skulle ta hand om och så blev vi och prata och det skrattades mycket och jag trivdes i hans sällskap, väldigt mycket. Så vi blev lite närgångna varann och det slutade intimt. Tillika som detta hände så fanns det en känsla av att vi inte borde.
Senare i drömmer kommer han ner till mig och vi ligger i en stor säng som är placerad mitt på golvet, där busar vi med varann och pratar och skrattar sedan kommer det ner några människor och då får han bråttom att komma bort, alltså är det dem som gör att vi inte borde.
Jag har ingen känsla av att jag skulle vara någons tjej i drömmen, alltså tror jag att jag är singel. De andra känslorna jag har i drömmen är längtan efter honom och lusten efter hans kropp.
Allting är ljusgrått i drömmen, som skrivet det utspelas i en lagerlokal eller källare.
Sedan är det också det att han verkar så bekant på något vis som jag sett honom förut, men hans ansikte kommer inte för mig hur jag än försöker nu efteråt tänka på det, lite fragment kan jag få fram men inte tillräckligt för att det skall vara ett igen kännande, ända jag vet säkert är att han har svart hår och doftar ljuvligt.
< you gotta hold on, no matter what they say.>
<If you fail to be strong, their gonna have it just their way.>
Källare kan symbolisera ditt undermedvetna.
Mannen symboliserar din inre, manliga sida/egenskap.
Han får bråttom att försvinna när det kommer folk… kan stå för att du inte vill visa/erkänna denna sidan.
Att han verkar så bekant i drömmen beror då på att han är en del av dig.