Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1054 ggr
Nettan75
0

Massivt oljud?

Hej!

Skulle behöva veta om nån vet vad/om vad det som händer mig när jag sover/vaknar upp betyder. En längre tid har jag haft svårt att sova. Tycker själv inte att jag drömmer om nåt speciellt, men precis i uppvaknandet upplever jag att jag vaknar (volymmässigt) mitt på E4an eller liknande. Väldigt högt, öronbedövande ljud som av bilar, lastbilar, folk som skriker, vind som tjuter, allt i ett sammelsurium som inte verkar säga nåt alls.  Men så fort jag "vaknar till" tonar det motvilligt bort..

Om jag har det där ljudet i mina drömmar är det inte konstigt att jag inte kan sova.. Finns det nån vettig förklaring till detta? Har inte upplevt det tidigare i livet..

/Nettan

vildrot
0

Ja något i ditt inre tycks störa dig, det går att se att det måste vara högljutt. Kan det här ge några tankar!!

Nettan75
0

Ja visserligen har jag en del att tampas med just nu, men egentligen inget jag tycker är värre än vad jag har genomlevt förut.. Å andra sidan är jag medveten om det nu och har problem att avsluta på ett bra sätt.. Men att det kan påverka i den utsträckningen?!

[erikam]
0

Känner verkligen igen det där. Men så har det varit för mig till och från hela livet, oavsett om jag för tillfället har problem i livet eller inte.

ikna
0

Jag ser det som att det är ditt inre som ropar på uppmärksamhet…

Nettan75
0

Tack alla =) Kanske dags att börja lyssna på det inre för att få lite ro =)

mammaC74
0

Jag har varit utbränd, så fort jag får stresspåslag får jag fortfarande ljud i huvudet? Det är iaf ingen annan som hör det. Det blir som tinnitus och jag får det när jag har för mycket… 

Jag lyssnar mycket på Deva Premal "The Essence" när det blir så här, hennes röst och monotona mantra får mig att lugna mig.

Lycka till 👍

Nettan75
0

Låter som en bra idé att kanske fokusera på nåt annat ljud, ett positivt ett =) Tack!

vildrot
1

Ditt inre bär på svaret,be en dröm ge dig vägvisning!