HAr börjat drömma om Krig?
Hejsan jag är en tjej på 19 år och har börjat drömma om krig mina föräldrar och hela min familj blir dödade Min hund ser jag bli lemlästad och det är väldigt obehagligt skulle nån kunna berätta varför jag har börjat drömma om krig och att det känns så sjukt verkligt det är tre dar nu jag har drömt om krig och att hela min familj har blivit dödad sen hunden lemlästad framför mina ögon alldeles innan jag själv blir dödad.
När jag har blivit dödad det är då jag har vaknat tårar rinnande i ögonen helt panikslagen hjärtat har dunkat som en skenande älg och jag har näst intill gråtit för att drömmen har varit så himla verklig.
Jag har ALDRIG någonsin dröm om krig tidigare, därför skulle jag vara förevigt tacksam om nån kunde berätta varför jag drömmer eller tolka drömmen
Tack på förhand.
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Vad försiggår inom din familj---eller är det olika delar inom dig som krigar för att nå fred?
Inget i min familj försigår (vad jag vet av) Jag tror inte delar inom mig krigar, jag försöker dock bli av med min blyghet och bli lite mer självsäker
Då kan man ju säga att dina olika inre sidor krigar för att nå fred…
Du slåss med att bli av med din blyghet och bli mer självsäker…
I drömmen kan det visa sig i symboler som t.ex krig.
Lycka till i din kamp! 🤗
Oke tack! ^^