Drömmer om demoner/onda andar??
Två dagar i rad har jag drömt om något som är läskigt.. Jag brukar i stort sett aldrig drömma om läskiga grejer i vanliga fall! Utan det var faktiskt väldigt väldigt länge sen som jag drömde om sådant..
Men iaf.. Första drömmen var inte så läskig men den handlade om att någon bodde i marken och vi råkade på något sätt störa den. Så den åkte upp från ett stort hål och sprang/flög på marken snabbt och hämtade människor. Tror att dom var döda. Den bodde i skogen också. I slutet av den drömmen gick jag förbi skogen för jag skulle hem och då hörde jag den prata med en tjej om att alla fortfarande skulle vara rädd för den eller något? Jag minns ej riktigt.. Men det var något om att den inte gillade att man var rädd för den eller så tror jag. Den var också helt svart och såg ganska läskig ut.
Min andra dröm så hade vi något litet förråd med 2 ingångar på. En på framsidan och en på baksidan. Min bror gick in på framsidan hela tiden och gjorde en massa grejer där inne.. Han var den ända som var där inne typ. På framsidan var det en liten ingång, liten trä dörr med små fönster på och så. En dag när jag vart ute så såg jag att bakdörren var öppen på förrådet, jag kände direkt att det var en väldigt konstig känsla som dök upp. Gardinen vid dörren blåste lite, men jag tänkte försöka gå in iaf. Så jag ställde mig vid dörren och tog ett steg in. Då var det någon som tog tag i min vänstra handled, gaska hårt! Jag vart livrädd och sprang in och berätta för mina föräldrar, men dom trodde mig dock inte. När jag berättat allt kom min bror hem och gick in i förrådet på framsidan. Jag sa till han att han inte skulle gå in eftersom det var något ont där inne! Men det var som att någon hade tagit över hans kropp sen, och när han gick ut och in till oss så var han helt konstig. Jag tog tag i hans bakhuvud och försökte på något sätt ta ut anden/demonen.. Helt plötsligt började väggen framför oss att skaka lite och det var flera flera små bilder/tavlor på den som hängde. Dom vart dock bara lite snea. Har för mig att det kom upp någon röd stor konstig text också (är ej säker). Försökte hela tiden på något sätt få ut anden/demonen och helt plötsligt kommer det en "osynlig" ande upp från en trappa och går mot oss, men där valde jag att vakna för det blev alldeles för läskigt och jobbigt..
Kan tilläga att förrådet var som en gammalt snickeri rum typ?? Man snickrade/täljde små grejjer iaf.
Förlåt för att jag skrivit så krångligt också :P
Vet någon varför jag drömt 2 läskiga drömmar i rad för? När mina drömmer alltid annars är hur roliga som helt liksom :/
Idag vaknade jag av att min vänstra handled gjorde jätte ont, kändes som jag hade brutit den.
Det gjorde ont precis där någon greppade tag, i min andra dröm som jag berättade om..
Det var under natten detta hända, sedan när jag vaknade nästa gång hade jag inte ont längre :s