Samma dröm?
Hej! Jag har haft samma dröm ganska många nätter nu och undrar vad det beror på? Tacksam för seriösa svar!
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Drömmar återkommer tills vi har förstått budskapet i dem…
#1 hur ska man göra det?
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Genom att tolka dem 😉
#3 hur gör man det :P
Man tyder de olika symbolerna i drömmarna. Om du inte vet hur man gör, så skriv gärna din dröm här.
Du kan få lite hjälp att tolka dina drömmar på www.dromtolkning.blogg.se
#5 ok tack, ska kika där:) Mamma ropar att det är mat och jag går ner, där har pappa en fågel på axeln(han gillar fåglar men vill inte ha som husdjur) ingen brydde sig om att pappa hade fågeln på axeln vid matbordet. Sen ska mamma hämta vatten i en vatten tillbringare och hon tappar den i golvet. Sen skulle jag hämta den och ställa den på bordet, då halkar jag och tappar kanan i golvet och Precis när den krossas mot golvet vaknar jag med andan i halsen…
Mamma Din kvinnliga sida ropar att det är mat och jag går ner, där har pappa Din manliga sida en fågel Fågel kan symbolisera andlighet på axeln(han gillar fåglar men vill inte ha som husdjur) ingen brydde sig om att pappa hade fågeln på axeln vid matbordet. Sen ska mamma hämta vatten Vatten kan symbolisera känslor i en vatten tillbringare och hon tappar den i golvet. Sen skulle jag hämta den och ställa den på bordet, då halkar jag och tappar kanan i golvet och Precis när den krossas mot golvet vaknar jag med andan i halsen…Krossat glas kan stå för något vasst/skadligt
#7 ok tack. Det blev lite skriv fel där jag skrev om när kanan tappas :-/