sköldpaddor
Hej Hej!
Jag skulle vilja ha lite hjälp med att tyda dena drömen.
Det börjar så här, att jag ska gå in i djur affären innan den stänger (mitt i natten) det finns inga lampor och ljuset som finns kommer ifrån olika reptiler terrarium. Jag hörde en papigoja i bakgrunden. Jag pratar om olika pellets sorter med kvinnan i disken, främst pratar vi om en sort som är hjärtformad somhon tycker jag ska köpa till min guldhamster. (dena kvinnan är från en annan djur affär och hon är mycket snällare och trevligare med djur och människor en dom som värkligen jobbar där). Inne på ena sidan av djur affären är det som en liten regnskog, ena väggen är täckt med akvarium och fiskar som liger prydligt bredvid palmerna och gojan. Precis bredvid disken finns det ett öppet terarion om är tänt, det är halvmycket vatten i och det finns 2nivåer. Den ena sköldppadan hade tagit sig ut och kröp på kassörskans ben. Då log hon och tog upp sköldpaddan. Då kollade hon på mig och pekade även på den andra sköldpaddan. Hon sa att dessa sköldpaddor var väldigt ovanliga. Och om ingen köper dom de närmaste dagarna så måste dom avliva sköldpaddorna. Man fick dom gratis om jag ville ha dom. Jag ringde till min storra syster som tyckte att jag skulle vänta och känna efter. Då tänkte jag mig bort till den sköldpaddan jag igentligen ville ha som kostar närmare 3000kr för bara skölddpadan. Men med de andra 2sköldpaddorna fick man alla tillbehör till även om akvariumet igentlieg är aldeles för litet. En anna skilnad på paddorna var att de ovanliga hade lite platar skal med vas kant som stiker ut, medans den dyra hade runt och slätt skal! Jag tog hem sköldppadorna till min pappas hus (som jag växte upp i men nu bor jag där igen) och ställer dom på det dagvåka gräset på backsidan. Sedan har jag för mig att jag tänkte att deta var inte bra.. jag ångrar deta spontan köp…