Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 4347 ggr
[Paranoid]
2013-09-14 18:24
0

Vad betyder drömmen?

Inatt drömde jag om en kille jag aldrig sett i hela mitt liv, han hade inget bekant utseende och jag kunde inte ens försöka komma på vart jag kan ha sett/träffat honom när jag vaknade. Det enda jag kan minnas är att han var blond och rätt så lång och muskulös. 

I denna drömmen så var vi ett par, vad jag förstod det som. För alla känslor jag kände var så verkliga och jag älskade verkligen denna killen, jag var jättelycklig och jag var nästan ledsen när jag vaknade och jag insåg att det bara var en dröm. 
Vi hade sex, flera gånger, och det var verkligen riktigt passionerat och nästan dränkt av kärlek 😊 

Varför drömmer jag sånt? Det har hänt innan också, fast med en annan kille som jag inte heller kände igen, dock var den inte lika lycklig som denna var. Jag blir så frustrerad över att man kan drömma något så underbart och sen tar allting slut 😭

(Vet inte om inlägget är placerat i rätt kategori…)

ikna
2013-09-14 22:03
0

Killen symboliserar en av dina manliga sidor/egenskaper. Ni är ett par och ni har sex och det kan stå för att du förenas med denna sidan.

Så härligt att drömma en sån kärleksdröm!

[Paranoid]
2013-09-14 22:21
0

#1 Jag har hört det innan, men det jag inte riktigt förstår är vilken min manliga sida är? Vad är det hos mig som är manligt, eller så? Jag förstår mig inte riktigt på sånt med det inre och sånt 😞

[saradomin]
2013-09-15 01:57
0

Jag kan tyda den åt dig, men behöver lite detaljer, när du hade sex med killen, fick du som du ville, alltså va du klar. Och hur många gånger hade ni sex.

ikna
2013-09-15 07:21
0

#2 Vi har alla både manliga och kvinnliga sidor/egenskaper. Vad som är manlig respektive kvinnligt är individuellt, men en del saker är lika för alla. Att föda barn är t.ex kvinnligt, mamma är kvinnligt och pappa är manligt. Det viktigaste är vad DU tycker är manligt/kvinnligt.

Oavsett om det manligt eller kvinnligt, så har vi flera olika egenskaper. Drömmar pratar med oss via symboler och därför blir det ibland svårt att förstå. Men ju mer man tränar på att tolka symbolerna, desto klokare blir man, det är ett utmärkt sätt att lära känna sig själv på djupet.

Ha gärna papper och penna bredvid sängen och skriv ner dina drömmar så snart du vaknar.

[Paranoid]
2013-09-15 09:48
0

#3 Jag minns inte exakt hur många gånger det va men jag har för mig 3 gånger och jag tror jag fick som jag ville för den här killen visade upprepade gånger hur mycket han älskade mig, att jag var väldigt viktig för honom. Det var ömsesidigt, jag älskade honom lika mycket som han älskade mig typ. #4 Jag vet inte vad jag tycker är manligt för mig själv för jag har aldrig drömt om barnfödsel eller varit en mamma eller pappa, vad jag kan minnas. Men jag ska försöka komma ihåg att skriva ner allting jag drömmer så kanske jag hittar en röd tråd eller nåt..

[saradomin]
2013-09-15 12:11
0

Du kommer göra en affär om 3dagar efter drömmen, som blir bra.

Eller du har tänkt och funderat över 3 saker, några dagar innan eller samma dag som du drömde. Drömmen ger dig svar att det blir som du har tänkt eller planerat.

ikna
2013-09-15 12:20
0

#5 Du har kanske en mamma och pappa, eller vet hur en sådan är? Om du tänker så här: hur är en mamma? hur är en pappa? vad är en hund? vad är en katt? osv.

Tänk efter hur du skulle förklara vad en man är. Eller en hund eller katt.

[Paranoid]
2013-09-15 14:49
0

#6 Menar du från och med dagen efter drömmen eller dagen innan? För jag hade drömmen mellan den 13e och 14e september, kommer det räknas från den 13e eller 14e? 😛

#7 Så du menar att det sättet jag ser en man på är det sättet som speglas i mina drömmar?

[saradomin]
2013-09-15 15:41
0

3 dagar efter drömmen, det räknas från den 14, och det kan bli svårt och hitta, för vi gör många affärer dagligen, kan vara något obetydligt, men starka drömmar som man kommer ihåg, symboliserar en viktig händelse, jag har oxå en tredje tydning drömmen kan symbolisera 3 affärer som kommer och gå bra inom 3månader, huvudsymboliken i drömmen är att du fick som du ville i sexet, betyder att affären går igenom eller händelsen går bra, hade du däremot inte varit nöjd med sexet, betyder att det inte kommer bli bra, om jag hade alla detaljer så skulle jag tyda den bättre, tex hans ögonfärg symboliserar något viktigt.  Du behöver inte vara orolig, det är en bra dröm du har sett.

Om du vill komma ihåg drömmar bättre, när du vaknar och inte minns så mycket av en dröm, så tänk bara på drömmen djupare så kan den komma tillbaka, det är ditt undermedvetna som får dig glömma, den känner sig hotat av andliga, för om du utvecklas andligt så förlorar den makten, och då är det din själ som får makten, nu har jag gått för djupt,

ikna
2013-09-15 19:09
0

#8 Det kan man kanske säga… vet inte riktigt om jag förstår vad du menar…

vildrot
2013-09-16 21:14
0

En av mina artiklar här på sajten heter "manligt och kvinnligt" läs gärna den !