återkommande dröm
Hej jag drömmer ofta om mitt ex kille. Att han vill ha tillbaka mig. Varje dröm om mitt ex är annorlunda alltså nya händelser varje gång. Sist handlade om att han vill bjuda med mig på fest. Det var många gamla "klasskamrater" där. Mitt exx fjäskade och frågade om jag ville komma tillbaka till han och jag svarade vet inte. Senare i drömmen skulle vi alla hem och mitt ex skulle paddla kanot med sina vänner hem och struntade i mig. Sen hörde jag ett skrik från mitt ex som hade ramlat i vattnet pgr av att han var jätte full. Jag räddade han trotts att han dissade mig. Ambulansen kom och tog han. SLUT i verkligheten så hatar jag han för olika anledningar han var ingen snäll människa otrogen, utnutjade i mig osv osv Vad betyder detta??????????
Hej jag drömmer ofta om mitt ex kille din manliga sida. Att han vill ha tillbaka mig du behöver din manliga sida. Varje dröm om mitt ex är annorlunda alltså nya händelser varje gång. Sist handlade om att han vill bjuda med mig på fest. Det var många gamla "klasskamrater" där. Mitt exx fjäskade och frågade om jag ville komma tillbaka till han och jag svarade vet inte. Senare i drömmen skulle vi alla hem och mitt ex skulle paddla kanot Din manliga sida håller sig flytande ovanpå känslorna med sina vänner hem och struntade i mig. Sen hörde jag ett skrik från mitt ex som hade ramlat i vattnet vatten = känslor pgr av att han var jätte full. Jag räddade han du räddar din manliga sida trotts att han dissade mig. Ambulansen kom och tog han du har skickat iväg den här sidan på inre healing. SLUT i verkligheten så hatar jag han för olika anledningar han var ingen snäll människa otrogen, utnutjade i mig osv osv
Kan det vara så att du "flyter lite ovanpå" istället för att gå in i känslorna?
Hur menar du med att jag flyter på känslorna? Och skickar bort min manliga sida?
Vatten symboliserar känslor. Att ta sig fram i kanot, kan stå för att man håller sig lite ovanför vattnet/känslorna. Jag skrev att du har skickat iväg den här sidan på inre healing (sjukhus/ambulans/läkare= inre healing) och då menar jag att du ger den här inre sidan av dig själv en inre läkning.
I drömmen hamnar killen i vattnet för att han är full och det kan symbolisera att du går in i känslorna när du är berusad.
Förstår du vad jag menar?
Ja. undrar dock vad det kan va för inre känslor :s ? Eftersom drömmen återkommet fast i olika historier. Tack.
Drömmen återkommer tills du har tolkat budskapet. Och vad det är för inre känslor får du fundera på… men det kan ha att göra med ditt ex.🙂
Tack så mycket för bra drömtydning men vet du hur man kan få en evt hjälp att få bukt på dessa jäkligt irriterande drömmar mår dåligt och är arg varje gång jag drömmer om han. Vi gjorde slut för över 5 år sedan pallar inte att drömma om han mer.
Det bästa du kan göra är att fortsätta tolka dina drömmar. Ha gärna papper och penna vid sängen och skriv ner dina drömmar genast efter att du drömt. Hjärnan börjar bearbeta drömmen så fort man skrivit ner den.
Det är dig själv du drömmer om egentligen, ditt ex är bara en symbol i drömmen.
Så det är egentligen dig själv du är arg på.
Det är bra om du försöker gå in i dina känslor och utforska dem, sen försvinner kanske ilskan.
Aa tack för stor uppenbarelse ska verkligen ta tag i detta nu.
Jag kan försöka tyda den, att du ser din kille i drömmen är bara symbol, så som ikna har sagt till dig, du är på väg att förlora något du tycker om, eller kan vara en affär som du kommer och göra i framtiden, men det blir inte av du kommer inte förlora det.