Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1499 ggr
Henrik93
2013-09-16 22:35
0

Dröm!

Börjat drömma väldigt mycket om djur, först var det vargar som jagade mig, i en annan dröm drömde jag om paddor och grodor. I min senaste dröm kom jag in i en ladugård full med arga får som började jag mig och tryckte ut dörren när jag försökte hålla emot, sedan kom en ut och bet mig i armen, min vänstra (är även vänsterhänt), så jag blev jättestäder och arg och bröt av käken på den :$ :( och under tiden som den bet mig stod flera andra får och kollade på mig. Jag hade läst någonstans att man inte ska springa ifrån något djur om man blir jagad, för att det kan vara kraftdjur osv. Så först lät jag den bita mig för att jag i verkligheten försökte få fram något. Men det hände inget, och det var då jag ballade ur:/ Vad kan den senaste drömmen handla om?:(

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

ikna
2013-09-16 22:43
0

Vad är ett får för dig? Alla människor och djur i drömmar, symboliserar olika sidor/egenskaper hos drömmaren.

Vänster sida står för den kvinnliga sidan.

Att bryta av käken kan stå för att du har problem med att uttrycka dig på något plan.

Henrik93
2013-09-17 09:18
0

För mig är fåret en lömsk varelse! Haha:) har mycket erfarenhet av gulliga får som gosat jättemycket och sedan stångats eller puttats. Så jag är inte speciellt komfortabel med får. Med jag vet inte om jag… Jo. Jag fattar nog!:) Jag känner att jag nog kan vara lite svår att förstå inför min partner, och jag tycker att det är svårt att uttrycka mig för att han ska förstå mig? Men är det verkligen det viktigaste just nu?:0

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer