Detta rum
Detta rum har jag svårt att sova i ifall jag inte är helt slut. Vissa dagar strosar det runt vad man kan kalla "andar/själar" och de vill ju inte alltid att man ska sova.
Nu kommer jag till saken, förra veckan kunde jag inte sova, jag vred och vände mig och varje gång jag slumrade till fick jag ett ljud i örat som är hemskt obehagligt surrande och då vaknar man till på riktigt och detta kom varje gång jag slumrade till. Detta känns inte som om det inte är gjort med mening. Sedan bestämde jag mig för att sova med lampan på. Detta gjorde den här "anden/själen" lite sur och förstörde mitt sovande på riktigt. Jag hörde surrande ljudet men jag sket i det och försökte somna ändå, fick typ en lucid dröm tror jag.
Iaf i "drömmen" så hade min säng flyttats från väggen och utåt så långt det går och mitt lakan och sån tunn madrass hade blivit flyttade till där sängen stod tidigare och då förstod jag nåt var på lurt, och då vägrade jag flytta tillbaka allting och jag vaknade.
Vad är detta för något? Vill posta på ett andligt forum för deras åsikter men vet inte vilket och de är inte alls lika aktiva som på detta forum. Skrev på övernaturligt
//Joanna