Tänkt på drömmen länge nu
För flera år sedan drömde jag att jag var i en pool med några andra tjejer några jag inte alls kände. Alla var blonda och hade samma frisyr och skrattade, sedan tog en tag i mig och tryckte ner mig under vattnet. Jag kunde inte komma upp jag kollar på dom och alla fortsätter skratta men kollar på mig jag får panik och vaknar andfådd..
Jag har tänkt på den här drömmen sen dess, varför?
Ingen aning vart jag ska lägga den i för grupp, ni får gärna ändra det.
Checka in @gnagarboden på instagram 
Jag förstår inte riktigt om du vill ha hjälp med att tolka drömmen, eller om du bara vill ha svar på varför du har tänkt på drömmen sedan dess… Jag ska försöka svara på båda…
För flera år sedan drömde jag att jag var i en pool pool innehåller vatten som symboliserar känslor med några andra tjejer dina kvinnliga sidor/egenskaper några jag inte alls kände. Alla var blonda och hade samma frisyr och skrattade, sedan tog en tag i mig och tryckte ner mig under vattnet du går in i känslorna. Jag kunde inte komma upp jag kollar på dom du fastnar i känslorna och alla fortsätter skratta men kollar på mig jag får panik och vaknar andfådd du får panik..
Jag tror att drömmen vill visa att när du verkligen går in i dina känslor, känner du lätt panik.
Anledningen till att du tänkt på drömmen så länge, är kanske just dessa panikkänslor?
#1 Tack, kan nog stämma 🙂
Checka in @gnagarboden på instagram