Hjälp att tyda dröm!
Den hemskaste drömmen på länge! Detta är vad jag finns av drömmen! Jag och min sambo umgås, kan inte precisera var, men det var inte hemma. Plötsligt kommer jag på att vi har glömt att hämta vår son på dagis. Jag tittar på klockan och den är 19,38. 2sekunder efter ringer en fröken på dagis och säger att hon har ringt socialen och de har hämtat min son! Och sa att vi fick åka dit för att prata med socialen. Av någon anledning känns det som att vi kommer dit försent till en tidsbokning samma kväll. Men samtidigt känns det som att det är nästa dag. Iaf, social tanten pratar och pratar. Men vet inte om vad. Och hon kändes väldigt stressad. De försöker undersöka om vi kan få tillbaka vår son. Efter mycket om och men. Kommer soc tanten igen och berättar att vi kan få tillbaka vår son pga att jag hade mycket bra lov ord från min chef. Och att de var den enda anledningen till att vi fick behålla vårt barn. Hon säger även så här : om vi inte hade fått lovorden från din chef så hade det avgjorts baserat på…. Och nu ringde alarmet. Fick Dock en känsla av att de skulle avgjort baserat på någon skitsak. Som ex vi är rökare. Snälla hjälp mig förstå varför jag drömt detta. Detta är första gången jag drömt någon sånt här.
Ja. din mammaroll är i drömmen ifrågasatt---är det en orosdröm eller ska vi ´se dig som den lilla, som blev bortglömd av sina föräldrar i den ålder sonen är i drömmen?
Allt i drömmen är oftast drömmaren själv!
Jag kan tyda drömmen till dig, men behöver mer detaljer,
hur är din relation till din sambo och din son, tycker du om dem,
och när du tittar på klockan 19.38 e du säker att 2sek efter
så ringer fröken.