Drömmer om arga katter
Hej! 
Hoppas att nån kan hjälpa mig att tyda detta:
Två gånger under kort tid har jag drömt om arga katter. I första drömmen (minns inte denna så noga) var det en katt, grå tror jag, som hade dödat en annan katt precis utanför mitt hus och den skulle döda/hade dödat en tant också. När jag kom ut ur mitt hus så fräste den mot mig och jag blev rädd för den, men den flög inte på mig eller nåt.
Den andra drömmen var jag på släktkalas (tror jag) och där fanns en orange katt som var vansinnig på min kusin, som vi kan kalla Anna. Anna gjorde inget speciellt förutom att se osäker ut och backa när katten fräste åt henne. Jag satt på typ en jättelåg mur med Annas syster, min andra kusin, på min vänstra sida och min lillasyster satt på min högra sida. När katten kom över till oss koncentrerade jag mig jättemycket för att inte se den i ögonen eftersom jag var rädd att det skulle provocera den. Så när den försökte gå på mig, inte aggressivt direkt utan den verkade lugn då, tittade jag åt ett annat håll och föste undan den med armen och då gick den. När den gick förbi min lillasyster så böjde hon sig framåt och typ fräste den i ansiktet, och då blev jag arg på min syrra eftersom jag tyckte att hon provocerade den. Det var ju onödigt tyckte jag när den gick så lugnt förbi henne.
Och så kom det en annan katt, kan ha varit den orangeas mamma, och typ skulle "disciplinera" den, så hon slet av den svansen. Först trodde jag att det var kattens ben som låg på marken men sen såg jag att det var svansen. Den orangea katten verkade inte bry sig dock utan fortsatte bara som förut, trots att den nyss fått svansen avsliten. Den fortsatte att försöka anfalla Anna, helt galen var den, och då kom Annas mamma och försvarade Anna. Och hela tiden var jag bekymrad över kattens välmående, jag ville inte att den skulle bli skadad (trots att den var helt rabiat, haha) och jag höll andan av rädsla en gång när den höll på att klämmas i en dörr. Jag var även rädd att Anna och hennes mamma skulle sparka till den.
Detta låter kanske random men jag är verkligen nyfiken på vad detta kan betyda. Jag träffar ju ytterst sällan katter IRL och vet inte vad just dessa vansinniga katter kan komma ifrån. I drömmarna har de ju heller inte direkt riktat sitt raseri mot mig utan mot andra.
Två gånger under kort tid har jag drömt om arga katter Vad är en katt för dig? Rent allmänt så är en katt en varelse som inte vill gå i ledband, utan går helst sin egen väg. I första drömmen (minns inte denna så noga) var det en katt, grå tror jag, som hade dödat en annan katt precis utanför mitt hus och den skulle döda/hade dödat en tant också. när någon dör, brukar det symbolisera en sida som man inte längre behöver När jag kom ut ur mitt hus så fräste den mot mig och jag blev rädd för den, men den flög inte på mig eller nåt.
Den andra drömmen var jag på släktkalas (tror jag) och där fanns en orange katt som var vansinnig på min kusin, som vi kan kalla Anna. Anna gjorde inget speciellt förutom att se osäker ut och backa när katten fräste åt henne. Jag satt på typ en jättelåg mur med Annas syster, min andra kusin, på min vänstra sida och min lillasyster satt på min högra sida. alla personer i drömmen symboliserar dina olika sidor/egenskaper När katten katten symboliserar också en sida hos dig kom över till oss koncentrerade jag mig jättemycket för att inte se den i ögonen ögonen kan stå för själens öga eftersom jag var rädd att det skulle provocera den. Så när den försökte gå på mig, inte aggressivt direkt utan den verkade lugn då, tittade jag åt ett annat håll och föste undan den med armen och då gick den. När den gick förbi min lillasyster så böjde hon sig framåt och typ fräste den i ansiktet denna sidan hos dig provocerar kattsidan, och då blev jag arg på min syrra eftersom jag tyckte att hon provocerade den. Det var ju onödigt tyckte jag när den gick så lugnt förbi henne.
Och så kom det en annan katt, kan ha varit den orangeas mamma, och typ skulle "disciplinera" den, så hon slet av den svansen svansen står för hur man visar känslor. Först trodde jag att det var kattens ben som låg på marken men sen såg jag att det var svansen. Den orangea katten verkade inte bry sig dock utan fortsatte bara som förut, trots att den nyss fått svansen avsliten du har blivit av med ditt sätt att visa känslor, men det bekommer dig inte. Den fortsatte att försöka anfalla Anna, helt galen var den, och då kom Annas mamma och försvarade Anna du har en sida som försvarar din anna-sida. Och hela tiden var jag bekymrad över kattens välmående, jag ville inte att den skulle bli skadad (trots att den var helt rabiat, haha) och jag höll andan av rädsla en gång när den höll på att klämmas i en dörr. Jag var även rädd att Anna och hennes mamma skulle sparka till den du är bekymrad över kattsidans välmående.
Det ser ut som att du kan ha svårt att visa dina känslor i något avseende. De arga katterna står för din inre katt, så därför är det viktigt att utröna vad en katt är för dig. Du verka vara orolig över hur den här sidan mår. Så vad är en katt för dig?