Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 3101 ggr
[Pebban]
2013-10-07 11:31
0

sluta drömma

jag ha alltid drömt, varge natt, sen så långt jag kan minnas. och jag minns allt! när jag vaknar och det gör mig helt slut! både i kropp och huvud. blandar tillochmed ihop dröm och verklighet ibland. kan man sluta drömma? åå vad jag skulle vilja ha en drömlös natt!!! :D

[sirvan]
2013-10-08 10:57
0

Du borde bli glad över din förmåga,

och minnas drömmar, det finns många

som önskar att de hade kunnat minnas 

sina drömmar bättre,

[Pebban]
2013-10-08 16:13
0

Klart det är kul ibland men när man är helt slut i kropp och huvudet efter att ha "vart igång" hela natten är det inte kul. Vore så skönt om man kunde bestämma att inte drömma. :p

[sirvan]
2013-10-08 16:27
0

Då får du ju börja tyda dina drömmar, 

för att de inte ska återkomma hela tiden, 

jag kan hjälpa dig och tyda de, vill du inte

visa de här, så kan du skicka pm till mig,

[Pebban]
2013-10-08 19:37
0

Har jag inte ens tänkt på. Drömmer sällan samma drömmar ibland förstår jag varför jag drömt vissa saker för det är små tillbaka blickar från dagen som vart. Men inatt drömde jag att jag o sambon kollade film. Plötsligt droppade det vatten från taket. Och en mörk skugga kom på väggen. Vi la oss och jag vaknade 0300 på natten av vatten ljud. Gick ut o ropade åt skuggan att försvinna. Plötsligt kom peter pans skugga fram haha. Men en man dök sedan upp och kidnappade mig och skulle offra mig till någon demon. Det är en liten del av drömmen var ju en hel massa mer som hände. När jag sedan vaknade på natten för att somna om drömde jag om ett stort hus som vi flyttade till. Massa rum och lönngångar. Mitt delemma var att det var oranga väggar men det tyckte ingen jag skulle ödsla energi på. Sen var det ett stort rum på övervågen, det låg i mitten så det var fönster ut mot hallarna så det gick inte lätt att inreda det. Sen var det massa spännande att söka igenom alla lönngångar och massa spökerier var det, en kvinna med sina barn hade bott där och tragiskt dött. Osv osv. Kan du tyda något? Vore ju intressant :D

[sirvan]
2013-10-08 21:44
0

Det är andliga drömmar, 

det är budskap från andra sidan

[Blue_Lugia]
2013-10-11 14:49
0

Man drömmer alltid, ibland glömmer man dom. Men drömfri är man aldrig vad jag hört.

vildrot
2013-10-12 17:08
0

Vi slutar inte att drömma men kan "sluta" att minnas dem: DRömmar håller oss fysisk och psykiskt friska--enligt forskning