vad kan detta betyda?
Jag har börjat drömma att jag är med i flygplanskrascher…hänt ett par gånger nu under kort tid. Nån som vill försöka tolka det jag drömde inatt?
När jag går in och sätter mig på planet ser jag en liten baby. Jag tänker på hur söt den är. När planet sedan flugit i luften ett tag uppstår panik. Det kraschar rakt ned i ett hav, och jag bara tänker på det lilla barnet igen. Jag "byter perspektiv" när planet kluvits i vattnet och ser bara hur delen där det lilla barnet fanns sjunker djupare och djupare ned.
Samtidigt hör jag nyhetsuppläsare i bakgrunden som säger att "det är den värsta flygkatastrofen någonsin". Allt händer väldigt snabbt, och jag vaknar till med ett ryck av själva "kollisionen".
En annan sak jag minns att jag drömde under natten är att jag har ett äckligt, grönt utslag mitt på ryggen… försöker jag klia bort det blir det bara större och större…ugh.
Vad kan allt detta betyda? varför drömmer jag om flygkrascher? varför var jag så fixerad just vid det lilla barnet? vad var det äckliga utslaget?? det är förstås svårt för er att veta, men det är intressant att höra någon annans tankar! 😉
När jag går in och sätter mig på planet kan stå för ditt omedvetna ser jag en liten baby ditt inre barn. Jag tänker på hur söt den är. När planet sedan flugit i luften ett tag uppstår panik du har panikkänslor. Det kraschar rakt ned i ett hav vatten symboliserar känslor, och jag bara tänker på det lilla barnet igen. Jag "byter perspektiv" när planet kluvits i vattnet och ser bara hur delen där det lilla barnet fanns sjunker djupare och djupare ned du fokuserar på ditt inre barn och ser hur det försvinner i dina djupa känslor.
Samtidigt hör jag nyhetsuppläsare i bakgrunden som säger att "det är den värsta flygkatastrofen någonsin". Allt händer väldigt snabbt, och jag vaknar till med ett ryck av själva "kollisionen".
En annan sak jag minns att jag drömde under natten är att jag har ett äckligt, grönt utslag mitt på ryggen den gröna färgen symboliserar inre utveckling… försöker jag klia bort det blir det bara större och större…ugh.
Det ser ut som att du har panikkänslor av något i ditt liv… känslor som kan kännas som att drunkna…
Men det gröna utslaget i drömmen visar att du har en inre utveckling på gång…
intressant! det stämmer faktiskt att jag varit väldigt orolig den senaste tiden, mycket på grund av att det skett stora förändringar. Har även känt att jag "tappat" bort mitt gamla jag, så det är kanske där babyn kommer in i bilden… tack för din analys 🙂
Alltid lika kul när det stämmer! 🙂