Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 1892 ggr
molam
0

Vill ha lite hjälp

Heej! ^^

Jag har drömt en dröm För några dagar sen som hade ett väldigt dumt slut, vaknade innan drömmen var klar.

Men nu vill jag veta hur kan jag göra för att drömma den drömmen igen? Jag tycker jag har testat allt.

*Har testat att endast tänka på karaktärerna som var i drömmen tills jag somnar

*Har testat att tänka på händelsen som avslutade drömmen om och om och om igen innan jag somnar.

*Har testat rita karaktärerna innan jag somnar och lägga under kudden (Jag tänker väldigt andligt)

*Jag har testat att tänka på karaktärernas personligheter (i drömmen) ända tills jag somnar

Men inget verkar funka! Jag är desperat  vill så gärna veta hur drömmen sluta och varför den slutade så men lyckas aldrig drömma drömmen igen Finns det nån som kan ge mig tips hur jag ska drömma samma dröm igen.

Jag har för mig att det går att tvinga fram drömmar på nåt sätt men vet ej hur ''/

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

ikna
0

Tvinga fram drömmar, går nog inte. Men du får ha tålamod, slutet på drömmen kommer när du är mogen för det.

Du kanske behöver släppa tankarna på drömmen. Skriv ner drömmen i en drömbok, eller på ett papper och ha den liggande tillsammans med en penna bredvid sängen. Försök sedan att inte tänka så mycket på det. Nästa gång du drömmer, kan du skriva ner det i boken genast. Om du gör så, kanske drömslutet kommer till dig…

molam
0

Aa Kanske.. men vill så gärna veta slutet den var ju så bra och jag vill bara veta hur sen slutar

vildrot
0

Du kan möjligen ödmjukt be om att få veta vad slutet innehöll. Det kan tänkas att ditt inre inte var redo att ta emot innehållet.

molam
0

Kanske.. KÄnns bara så konstig att slutet inte visas inatt hade jag samma dröm men då fick jag inte heller med mig slutet det känns jätte konstigt

ikna
0

Det kan, som vildrot säger, vara så att ditt inre inte är redo att ta emot det slutet vill säga…

Har du kunnat tolka den första delen av drömmen?

molam
0

Njae inget av drömmen är tolkad,m vill bara veta slutet ''/

ikna
0

Du kanske redan har budskapet i drömmen utan slut?!

Drömmar symboliserar delar ur livet och en dröm som du upplever som utan slut, kan ju stå för att det inte finns något slut ännu…

molam
0

Aa kanske, men hur ska jag d¨f¨ett slut  på det o.e

ikna
0
molam
0

Det är jag rädd att jag inte kan

happyme
0

Nå, hur gick det @molam?

molam
0

HAr inte fått slutet ännu ''/

vildrot
0

Släpp det just nu och sök tålmodigt om ett tag och tala om det för ditt inre.

molam
0

Okies! ^^