Vad kan det vara?
När man drömmer om ex.. kan det vara så då att dom tänker på en eller att dom drömmer om en?
Eller är det bara en stupid dream?
mmmhmmm… oj det är juh jättesvårt
Det är din dröm och allt i den handlar om dig!
okej…. fasiken va svårt :)
jag kan tyda de
vill du ha här eller till pm
Pm tack
Det gör jag med. Jämt och ständigt: undrar också om det är för att personen vill åt mig. Vi har ingen kontakt, men av det jag har drömt har tydligen varit sant… Men vill gärna att personen ska försvinna ur mina drömmar.. Så, om någon kanske kan hjälpa mig att tyda och få mina drömmar att lugna mer sig? :-)
Att en person vill åt dig tycks jobbigt ! Om det vore min dröm skulle jag undra vad denna person har för egenskaper och att det troligen är en "del" av mig som vill ha kontakt med mig!
Fast…. det är ingen positiv del, haha…. Den personen vill jag inte ha någon kontakt med alls, den relationen var inte nyttig för mig. Jag förstår verkligen inte vad det skulle kunna vara.
Kanske är det den förlåtande egenskapen. Trots att sveket har varit för stort, men jag är en sådan själv-stolt människa. Jag har lätt att gå förbi småsaker, men… Ja, jag är ju bara människa trots allt. Det är väl det jag är här för, att lära mig? ;-)
Det som är viktigt för oss kommer igen--men allt som är viktigt kan förstås vara både lätt och svårt att ta till sig!!
Jag kan tyda de drömmar till dig
men behöver mer detaljer om hur du ser din ex
i drömmen, vill du inte skriva här
så kan du skriva på pm,
Rosalee