Hjälp att tyda?
Vad har ni för tankar om min dröm? Brukar vanligtvis kunna tyda mina egna drömmar till viss del, men den här är alldeles för konstig..
Drömde att det var krig i Sverige, militärer gick omkring på gatorna och flygplan(?) cirkulerade ovanför och sköt ner mot alla människor.
Mitt i allt detta så var jag tydligen gravid och skulle föda, bakom ett duschdrapperi, medans det sköts hejvilt. Men bebisen dog precis när jag fött fram det..
Sen slutade i princip den drömmen och en annan började, jag och min sambo bråkade om något, tror att han hade varit otrogen. Slutade i alla fall med att jag flyttade ifrån honom mitt i natten.
Men sen blev allt bra igen och vi flyttade ihop.
Sen åkte vi helt plötsligt tåg, skulle resa nånstans. Kommer inte ihåg så mycket av tågresan förutom att jag stannade till och klappade på en golden retriever.
Så knäppt. 🤔
Någon som har någon idé?
_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺
Att vara gravid i drömmar tyder oftast på att något nytt växer fram inom drömmaren ,Det pågår krig och svek omkring och i dig !Känns det igen?
Nja vet inte.. jag känner mig lite kluven i vardagen just nu. Mycket tankar om framtiden och vad jag vill göra med mitt liv. Inget svek eller speciellt spännande händer runt omkring, inte heller nån konflikt.. Så svårt att förstå vad drömmen skulle betyda då.
Möjligtvis krig inuti mig som drar mig i olika riktningar och gör att mitt undermedvetna är i uppror ;)
_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺