Återkommande dröm
Har flertal gånger drömt om badhus, Inte riktigt badhus men som ett äventyrsbad på min systers fästmans trädgård.
Dessa drömmar är väldigt ångestfyllda. Jag badar i mycket strömt vatten, träffar på ''bekanta'' från tidigare drömmar.
Varje gång, klättrar jag upp för dessa ''berg/trappor'' i vattnet.¨
Det slutar alltid med att jag och ett gäng killar sitter i skogen i ett hus som jag drömt om hela livet. Drömmer ofta om just detta hus och har inte funnit det förs nydligen brevid en minneslund vid ett gammalt nerlagt sjukhus. Drömmer väldigt ofta om området där. Känns som om det ''kallar'' på mig.
Ofta hinner jag inte ens somna innan jag kommer in i själva ''drömmen''
Någon som har någon ide vad detta kan handla om?
Drömmar som återkommer, gör det tills man har förstått budskapet.
Har flertal gånger drömt om badhus badhus innehåller vatten och det symboliserar känslor, Inte riktigt badhus men som ett äventyrsbad på min systers fästmans trädgård trädgården står för din inre trädgård.
Dessa drömmar är väldigt ångestfyllda. Jag badar i mycket strömt vatten, träffar på ''bekanta'' från tidigare drömmar. du har ångest
Varje gång, klättrar jag upp för dessa ''berg/trappor'' i vattnet.¨
Det slutar alltid med att jag och ett gäng killar sitter i skogen i ett hus huset symboliserar dig själv som jag drömt om hela livet. Drömmer ofta om just detta hus och har inte funnit det förs nydligen brevid en minneslund vid ett gammalt nerlagt sjukhus. Drömmer väldigt ofta om området där. Känns som om det ''kallar'' på mig. Anledningen till att du ofta drömmer om just detta huset, kan vara att det symboliserar dig själv. Att området "kalla" på dig, kan stå för att du behöver ta hand om detta på något sätt. Hur ser det ut i området i drömmen? Finns det någon växtlighet? Är det ljust/mörkt?