Hittar nya rum
Hej! Jag är väldigt nyfiken på om ni kan tyda den här drömmen, har haft samma dröm i två år ungefär, någon gång i månaden vad jag kommer ihåg. Jag drömmer att jag äger ett hus eller en lägenhet (några detaljer är olika från gång till gång) jag vet inte hur länge jag bott där men hittar av någon anledning nya rum. Två stycken oftast, det ena ser ut som en gammal matsal, ett långt träbord med kanske 8~10 platser, tapeterna går i mörkrött och det ser aningen viktorianskt ut i stilen. Det är mörkt och ser "bortglömt" ut. Det andra är bara ett sluttande rum, jag har aldrig gått in för att golvet sluttar för mycket, detta är enfärgat i någon ljus färg, möjligen blått. När jag hittat dessa rummen så blir jag jätteuppspelt och tänker på att göra iordning dem och hyra ut till folk. Där brukar drömmen ta slut vad jag kommit ihåg. Har för mig att drömmar där rum hittas är ganska vanliga men vet inte vad de betyder.
Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus
Huset symboliserar dig själv. Att hitta nya rum symboliserar att hitta nya sidor hos sig själv.
Du har utrymmen i dig att undersöka! så din glädje är OK!!
Väldigt intressant, tack för svar :)
Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus
de två rummen du hittar symboliserar två viktiga affärer du kommer göra i framtiden, en kommer du genomföra och det kommer och gå bra, men den andra kommer och bli en dålig affär om du inte kommer på vilken affär det är, och stoppar den. Och tiden fram till affären kan ja tyda på antal stolar du såg.