Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 1326 ggr
Thisisemmis
0

Vad betyder det??

(Ni får ursäkta mig om jag la mitt inlägg i helt fel kategori, jag hade nämligen ingen aning om vilken!)
Inatt drömde jag att två vänner kom hem till mig. Jag har dock ingen aning om vilka dom är. En utav dom var en tjej, jag såg aldrig hennes ansikte men jag vet att hon var blond. Den andra kompisen var en kille, han var en mix utav många andra killar som jag har "träffat" på i livet. (Det är ingenting jag kunde se men jag visste att det var så, känslan sa det.) Jag tyckte om den här killen jättemycket och han verkade tycka om mig. När jag sedan sa hejdå till mina vänner kom min syster ner från övervåningen (som för övrigt har en pojkvän) och stal en kyss av honom vilket gjorde mig väldigt illa till mods eftersom att jag ville att han skulle tycka om mig. Efter händelsen drog jag mig upp till mitt rum där jag smsade min bästavän och sa vad som precis hänt. 
- - -
När jag vaknade berättade jag för min bästavän om min dröm och då berättade hon för mig att även hon har drömt om killar som är en mix utav olika killar. Någon som vet vad det kan betyda? Jag blev så nyfiken! :)

ikna
1

Alla personer i våra drömmar symboliseras ofta av våra inre sidor/egenskaper. En mix av olika personer i din dröm, är alltså en mix av dig själv.