Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1969 ggr
[Mi-rand-a]
0

drömtydnin-körkort

Har drömt 1 gång förra veckan + inatt att jag tagit om mitt körkort.

Förra veckans dröm.

De var jag och en kompis som skulle ta körkortet (jag skulle ta om mitt) vi var båda nervösa, jag hade klarat teorin och hade bara uppkörningen kvar, Läran vi fick var rätt snäll och flummig, jag körde först (om jag minns rätt) och då gick de väldigt dålig men samtidigt kunde jag släta över mina fel med ursäkter. uppkörningen var delad på två delar och jag ville göra andra delen så snabbt som möjligt men fick inte tid förrän veckan efter. Sen vaknade jag (de hände små grejer emellan men inget jag ser som märkvärdigt)

Nattens dröm:

Jag höll på att köra upp, hade en äldre man som lärare. Åkte för att parkera bilen som avslutning. Han satt och tveka om jag skulle få kortet och sa först nej vilket jag blev arg/upprörd över men då börja han små le och sa "jag ser inte varför du inte skulle få godkänt"

Vad tror ni drömmarna kan betyda? kommer jag behöva ta om körkortet? :o 

(vet ej om de blev rätt grupp)

[888saradormin888]
0

Jag kan tyda den till dig, men behöver lite mer och gå på.

Vad betyder körkortet för dig, och såg du vad som hände med din kompis.

[Mi-rand-a]
0

För mig är de väldigt viktigt, skulle bli väldigt "förstörd" om jag skulle behöva ta om det.

Jag har ett svagt minne att hon klarade de men de var även där ett svårt val för läraren att ta.

[888saradormin888]
0

Har du tänkt eller planerat något viktigt dagen innan eller samma dag du såg drömmen. Drömmen har inget med körkort och göra.

[Mi-rand-a]
0

förra veckan kan de vara att jag hade ett prov att göra. 

och idag var de skola + att klassen blivit inbjudna på en premiär som också är idag,  Annars är de nog inget viktigt.

vildrot
0

Ja ,Som någon säger har drömmen  inte något med det egentliga körkortet att göra .Jag tror det handlar om det vi skulle kunna kalla "livskörkort" d.v.s. hur vi hanterar våra liv. Lärarna är dina inre bedömmare, Spännande och fantastiskt! Mycket att reflektera över!

[888saradormin888]
0

Du ska få svar av mig senare ikväll, ja måste tänka efter lite.

[888saradormin888]
0

Det är så som vildrot har sagt till dig, det ser ut som någon vill säga dig att du ska ta det lugnt och gör inget förhastat i framtiden, för då kan du begå misstag och så som körkortet är mycket viktigt för dig, så handlar det om grova misstag, tänk efter noga innan du gör något hädanefter, och jag vill säga dig att drömmar är riktiga och sanna så vifta inte bort det. Och du ska inte bli orolig det känns inte som det är något allvarligt. Den vill bara ditt bästa i livet.

[Mi-rand-a]
0

Tack så jätte mycket för era svar! Dom har varit till stor hjälp :)

vildrot
0

Va bra!!