Drömde att jag blev medial
I natt drömde jag att jag blev medial och kunde se döda. Jag har sedan ett halv år tillbaka utvecklats mycket andligt men jag har aldrig kunnat se eller känna någon kontakt från andra sidan..
Har någon en idé vad det kan betyda?
Ljus och kärlek 
Andlig dröm är just andlig, så har du sett dig medial så kommer du bli medial, samma om man ser sig vaken i drömmen.
Be drömmar om det du undrar om!! Vad är andlighet förresten??
Tack för ditt svar Vildrot men hur sjutton gubbar gör jag då? 😂
Menar du att nästa gång jag drömmer något så ska jag fråga varför jag drömde att blev kunde se döda? :O
Andlighet handlar om de vi flesta inte kan se som vår ande, själ osv. Kosmisk energi och vara sann emot sig själv i alla aspekter. Hitta sin inre frid osv. 🌺
Ungefär så !Jag förstår inte ,kan jag tå en ny dröm i ämnet! Ibland går det --men det blir ju i symbolspråk--det är det enda språk drömmar kan!
Har du något förslag på hur jag skulle kunna fråga i drömmen? Har du försökt dig på det? Brukar du kunna kontrollera dina drömmar? :)
En annan andlig dröm jag hade:
För ett tag sedan drömde jag att jag fick en utanför kroppen upplevelse. Jag gick ur min fysiska kropp och såg mig själv från ovan som om jag endast vore min själ/mitt sanna jag. Det var häftigt men jag blev väldigt rädd, då hörde jag mig själv säga att "det finns inget att vara rädd för" och då var det bara härligt. 🌺
Jag har ett problem börjar jag att säga. ………………..Jag vill att drömmen tar hand om det: