Zombies och spöken
I förgår natt drömde jag att jag och några andra gömde oss för en massa zombies. I början var det en kamp om överlevnad, jag kämpade för att hinna med i dom andras tempo, jag iaktog vart dom gömde sig så jag kunde ha koll på när dom sprang iväg, om dom fick syn på något så jag inte skulle bli lämnad ensam kvar.
Vi kom till ett "hus" där det bodde en massa "alver" eller vad det nu var för något som även dom gömde sig för dom. Jag mindes i drömmen att jag drömt något liknande förut och varnade för alla att det snart skulle komma någon form av stor vit hårig "trollzombie" eller något för jag hade drömt det innan, alla gömde sig. Men det kom inte något "troll".
Jag var väldigt noga med när jag valde att gömma mig på ett nytt ställe för att inte bli upptäckt. Vi sprang iväg och jag har för mig att vi sprang över en strand. Vi kom till typ någon affär med kläder eller liknande. Där var det många "normala" folk som inte blivit zombies. Men jag passade mig för bland dom kunde det komma fram en zombie och anfalla mig.
Vi sprang alla runt och letade efter ett gömställe. Jag var inte snabb nog och dom andra hann ta alla dom bra gömställena före mig. Jag ville klättra upp på en rund stor sak men kunde inte komma upp. Sen kom zombies och i sista stund hittade jag en toalett där jag låste in mig. Jag tvekade först men eftersom att toan hade fönster så vågade jag låsa.
Toan var liten och jag var rädd för att zombien skulle få upp dörren. Då hade jag absolut ingenstans att ta vägen, jag var instängd i ett hörn. En zombie märkte att det var någon på toan så hon började krafsa på dörren och försöka ta sig in! Jag tryckte mig mot väggen i rädsla och hoppades på att jag skulle hinna dö innan zombien kom in på toan.
På något konstigt sätt fick zombien genom sina armar genom dörren. Hon gjorde inga hål utan som om det var en "portal". Hon kom dock bara in med armarna men det var tillräckligt för att hon skulle kunna nå mig. Jag slog mot hennes händer för att få väck dom men toan var så liten. Lite mysko men hon försökte tejpa fast en bh på mej(?) men jag slet av den. Sen försökte hon bara ta tag i mig och sen vaknade jag.
Denna och den drömmen jag drömde inatt är dom första drömmarna i hela mitt liv där jag faktiskt har varit rädd när jag vaknat
Så vad kan det betyda?
Din dröm är fylld av väsen och jag harn inget svar att ge dig!!
Okey c: