Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1555 ggr
[Caroline92]
0

Vidrigaste drömmen någonsin!

Det här kan vara den mest hemska drömmen jag någonsin har drömt. Har aldrig mått så här dåligt av en mardröm tidigare, var tvungen att gå upp och tända alla lampor och var alldeles på bristningsgränsen! Någon får jättegärna tolka den här drömmen åt mig!

Jag var i något sorts underjordiskt hem. Det var jag, min lillesyrra (som dock inte hade någon betydande roll alls utan mest bra var.. och typ betraktade allting), en äldre man och en äldre kvinna. Jag vet att jag och mannen hade haft någon sorts sexuell kontakt och han ville dölja den för alla, kvinnan var dock inte hans fru. Jag mådde konstigt och kände en mörk kraft som drog i mig. Jag pratade med mannen om det men han sa att det nog inte var någonting. Men det fortsatte och jag upplevde att det var väldigt obehagligt. Jag kände mig förföljd. Pratade med honom igen och han var tydligen någon sorts häxman så han utförde en ritual på mig .Hela rummet blev mörkt och det började skaka, jag började skaka. Hans ögon blev stora och han sa "demon!". Han trodde jag blivit besatt men visste inte hur. "Jag tror det är barnet" sa jag "vilket barn?" frågade han, "vårat, jag tror jag är gravid". Då gav han mig en sax och sa "gör slut på det" då gick jag bananas och skrek "jag tänker inte stoppa upp en sax i fiffi, lös det här!!". Då bestämde han sig för att prata med kvinnan. Hon tittade oroligt på mig och sa till mannen, "jag tror det är dags vi ringer Mikael" och han nickade allvarligt till svar. Den natten gick jag och la mig men då var jag plötsligt hemma i Stockholm i mitt rum i källaren. Jag kände att någon höll fast mig och jag kämpade emot. Försökte skrika så någon skulle veta att något var fel, men fick bara fram ett dämpat skrik, som om någon satt en sordin i munnen på mig. Öppnade då ögonen för att se vad som höll i mig och fick se den svarta demonen som hånlog och med sin kraft höll fast mig och hindrade mig från att skrika. Jag kämpade och kämpade, Min hund låg på mig och jag kunde höra henne morra. Hon kunde också se demonen. Sen så lixom.. ifrån drömmen så gick jag smidigt över till vaket tillstånd. Det var inte så att jag vaknade med ett ryck utan jag kom tillbaka till verkligheten och låg och vred mig och hunden låg på mig PRECIS som hon gjort i sömnen och jag vaknade med skriket i halsen och känslan av att demonen stod där vid sängkanten och hånlog. 

Jag har själv en del gissningar på varför jag drömt som jag gjort, men tänkte jag sparar dom tills någon annan tolkat :) Nu ska jag försöka få ett par timmars sömn innan det är dags att gå upp på riktigt igen! :P

[Caroline92]
0

*putt*

vildrot
0

Vad är det i ditt inre som utgör hinder för dig---tankar--känslor: