Drömmar iFokus

Drömmar

Etikett: vi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1618 ggr
Beatriss
0

Jag drömmer samma sak om och om igen

Jag har den senaste veckan drömt samma sak nästan varje natt, drömmen är inte exakt samma sak varje gång det är bara en del av drömmen som är samma sak varje gång… Jag drömmer att det är vildhundar/vargar utanför mitt hus som vill komma in i mitt hus och antagligen döda mig, de vägrar att lämna mig ifred och i drömmen går jag aldrig ut men jag bankar på dörren inifrån för att få dem att skrämmas iväg eller något. Men dom fortsätter försöka ta sig in… Jag har alltid den här känslan av panik och någon slags rädsla när den här delen av drömmen kommer Jag är rädd för ganska mycket men jag tror inte jag är rädd för VARGAR utan för att inte ha kontrollen över dem. Jag tror min största rädsla är att inte ha kontroll. Varför drömmer jag om det här om och om igen? Jag börjar få ångest innan jag ska sova, jag vill verkligen inte drömma om det här mer. Vad ska jag göra och varför blir det såhär??

ikna
0

Drömmar brukar återkomma till vi har förstått budskapet.

Huset symboliserar dig själv och vargarna gör också det. Vad är en varg för dig?

Det kanske är just ditt kontrollbehov som drömmen vill visa på… Kanske släpper du ingen nära inpå dig?

vildrot
0

Det som varg betyder finns inom dig och vill att du förstår det.