Ponny, röd kobra
Någon som vet vad denna drömmen kan betyda? Har funderat men kommer inte fram till något!
Jag drömde att jag hade bestämt mig för att ha min ponny på sommarbete. Jag frågade min mamma vart Hugo(min ponny) var någonstans för han var inte i sin hage, då sa hon att hon hade flyttat honom till ett sommarbete. Jag frågade vart hon hade flyttat honom och hon tog med sin kompis och visade mig vart men vi körde bara förbi.
Jag sa att jag ville åka dit och hälsa på honom så vi åkte dit. När vi var där fanns det en byggnad, verkade vara ett stall men endå ett hus. Bakom en bit bort skådade mina ögon en hage. Jag kunde inte urskilja hur stor hagen var. Det var lite creepy i huset så vi körde hem. Nästa dag gick jag dit själv, det bodde en utlänning där och jag var tvungen att akta mig för honom. Påväg till hagen såg jag honom, han låg under en bil och försökte laga den. Han fick syn på mig och han började jaga mig! Jag sprang upp på en hög av grus/sten och innan han kom upp hoppade jag ner och kutade mot hagen. På något mysko sätt lyckades han komma ikapp mig och stannade mig.
Kanske låter en aning weird men han berättade att svenska tjejer blev jättesnygga och oemotståndliga när dom blev 13år(??) så han var typ "kär" i mig eller något. Jag var väldigt skeptisk(eller vad det heter). Vi gick båda mot Hugos hage och hagen var i någon byggnad. Det var 4st väldigt små hagar. Hugo stod i den 3e hagen och i dom 2 hagarna som var innan den han var i var det lite grästuvor här och där som var "avklippta"(han hade ätit gräset där). I den 4e hagen var det gräs. Det var inte mycket gräs i hagarna utan bara, som sagt, några tuvor här och där och marken var ett golv så tuvorna växte upp ur golvet. Utlänningens familj var där och dom hade typ "tacoskväll" eller något sådant. Jag gick in till Hugo och klappade honom, då var han helt plötsligt en röd kobra! Jag bad honom att göra trick som "stegra, ligg, buga" osv och familjen typ tyckte vi var imponerande.
Ganska weird dröm xD