Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1370 ggr
[Mi-rand-a]
2014-01-19 13:15
0

tyda mardröm

Har drömt mardrömmar hela veckan men kommer bara ihåg nattens dröm riktigt tydligt.

Jag var med en tjej från min klass vi höll på att åka bil (vi skulle göra något men kommer inte ihåg vad) stannade med min bil och såg två jätte fina hundar + en valp som jag klappade. sen köpte vi helt plötsligt godis och  åkte till kompisen och kollade tv med hennes familj. Dem åkte iväg för att köpa pizza och då sa jag att ja åker när dem kommer tillbaka men sen så sa hon att dem skulle stanna på pizzerian och äta och då fick jag en konstig känsla så började gå och ta på mig ytterkläderna, hon kom efter och klängde på mig och ville att jag skulle stanna men jag sa nej, hon låste dörren och ställde sig för den men lyckades krångla mig ur på något sätt, hon ville ha en kram så gav henne de (tänkte att de inte kunde skada bara jag fick gå) men efter de ville hon ha en vänskaplig puss på mun och tänkte samma som innan (bara jag får gå efter de) men efter pussen så började hon hålla i mig så jag slet mig lös och sprang iväg men hon kom efter, halkade och hon var typ bredvid mig eller på mig och lyckades få ur mig att båda har ju killar men hon vägrade lyssna för hon var så kär i mig. Såg min pappa,fammo och kusin i ett annat hus så skyndade mig dit med kompisen hack i häl. Hittade ingen dörr först men tillslut kom jag in och hann precis låsa det sega låset innan hon röck i handtaget, min farmor ville hjälpa mig när jag sa att kompisen förföljde mig så vi säkrade dörrarna med en massa band och låssades ringa polisen men hon gav sig inte och tillslut fick jag veta att min familj var på hennes sida och hon ville gifta sig med mig, så dem öppnade dörren och lät henne släpa ut mig och då stod hennes familj på gården och jag skrek på hjälp men de ville också att vi skulle gifta och sen har jag för mig att jag sprang iväg med dem hack i häl men vaknade precis då.