Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 796 ggr
Winta
0

Brinnande våninghus

Hej!

Har glömt en del i början men bara minns är att jag gick upp med trappor in till vardagsrummet o mötte min familj. Min mamma sa att hon har kläder och smycken hon vill bli av som jag och min syster gick gå in i andra rummet nära vardagsrummet och kollade genom. Kollade o sånt och sen såg jag min syster gå genom smycken och hittar några gröna smycken hon vill ha och jag tog de gula.

Sen plötsligt såg jag en liten alarmlampa rött lysa på väggen uppe vid dörringång. Min syster vände upp mot det också. Vi tänkte vad hände, och vi gick in till vardagsrummet, vi såg andra i familjen blicka genom fönstret. Vi såg en stor våninghus med rök, små brinn där och där. Sen på våningshuset såg jag en stor svart ruta mitten på husvägg. vet inte om det är att det brinner bli en svart ruta.

Jag och syster gick in till andra rummet där vi såg tre hundar, i mörkare rum de var nervösa och satt/ligger på grus. Ena hund kom fram o jag klappar på. Min syster oroade sig om att chefen skulle komma när hon tittade på andra dörren. Det var chefen som dök genom dörren och syster blev nervös. (vet inte varför syster var nervös).

Sen tog drömmen slut.

Vore tacksam för svar!

Winta
0

Någon…? :)