Husen jag är i rasar...
Hej
Har nu drömt flera gånger att jag är i olika hus, hus jag har bott i och nya hus. De är både gamla och nya hus, t o m har jag vart i en trädkoja som jag själv har byggt ( riktigt fin om jag får säga det själv:)) Grejen är den att när jag går omkring i dessa hus så är det väldigt svajigt, jag har alltid en känsla av att det är påväg och rasa. Och mkt riktigt när jag är på övervåningen i huset så börjar det rasa, jag känner i magen hur jag, följer med ner i raset, men det är som om jag åker surfingbräda med hus golvet, jag skadar mig inte. Ett flertal gånger har jag vart högst upp i husen och tittat ut genom ett burspråk och så ger det vika och jag faller ner innuti detta burspråk rätt i backen och det går bra! samma när jag är den skralltiga trädkojan, som är jättefin när jag går in i den, men så är den rutten och rasar….
Tacksam för tolkningar:)
husen är vårt jag det som ryms inom oss.
Den fina fasaden,,, kan den stå för något som du försöker upprätthålla i det vardagliga livet? Är det något du är rädd för att visa inför andra?
Eftersom husen rasar i din dröm?
Du surfar på golven och skadar dig inte.
Kan det vara ett inre meddelande om att du inte kommer att skada dig om/när du tar i tu med dina inre försvar eller det som skapar obehag.
Känns som en inre vägledande dröm.