Vad kan det här betyda?
För ganska länge sedan hade jag en hemsk dröm.
Jag drömde att jag var från FBI eller något liknande och att jag var i en skog där någon blivit mördad av en seriemördare som jag letade efter. Den här mördaren mördade genom att dunka folk på ryggen (låter knäppt men jaja). Jag böjer mig ner för att plocka upp något från kroppen och helt plötsligt börjar någon dunka mig riktigt hårt på ryggen. Jag såg inte detta som om det var genom mina ögon, utan det var som att jag var någon annan och såg på, men jag kunde känna när mördaren dunkade mig på ryggen.
Helt plötsligt var det som att jag kollar på en tv, jag kunde se ett helt vitt vardagsrum runt omkring tv:n som hade det jag precis hade sett på den. Två av mina närmaste vänner reser på sig från fotöljer brevid mig och går förbi. Den ena vänder sig om och sträcker ut sin hand mot mig, för att hjälpa mig att resa på mig, men jag kan inte röra min hand. Jag kan inte sluta kolla på tv:n heller, jag kan bara se honom genom ögonvrån.
Efter det vaknade jag och jag svettades som en galning och alla skuggor runt omkring mig förvandlades till mördaren som dunkade mig på ryggen.
Grejen med den här drömmen är att jag har haft den flera gånger på sistone. Senast jag drömde den var för två dagar sen kanske, och jag undrar: Om den här drömmen skulle betyda något, vad i sånna fall?
Skulle verkligen uppskattas om någon svarade :)
Vilken falskhet att dunka folk i ryggen är åtminstone för mig en positiv gest---i din dröm innebär det motsatsen.
Jag ber dig och alla som önskar svar på sina drömmar att presentera er med ålder och intressen och ev. sysselsättning!