Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 3365 ggr
Keskitalo
0

Vaknar med vrål

Hej alla! Nu är det väll ingen dröm i sig jag har en undring över… dom kommer lite senare. 
Nu är det som så att jag undrar varför jag vaknar på natten ibland flera gånger å bara Skriker av rent hat känns det som. Det är grymt störande att vakna av att man sitter upp å skriker. Det är inget rädsla eller panik skrik. Det är mer ett "Stridsvrål" så att säga. Det låter så aggressivt. Och sen känslan jag har i bröstet när jag vaknar är Ilska eller hat på en extrem extrem nivå.

jag har då å då fått en känsla av att det är meningen på nått sätt men det är ju jobbigt att väcka flickvännen (kanske grannar också) med detta vrål. 

Det behöver inte handla om att jag drömmer något speciellt. jag behöver inte ens komma ihåg vad jag drömt eller så kan jag tillockmed ha haft en väldigt fin dröm.

Vad kan detta bero på å hur löser jag det?

Du Är Trygghet Ninja

VildaVittra
0

Är det något som gör dig frustrerad eller upprörd när du är vaken? Kanske något du känner maktlöshet över?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Keskitalo
0

jaao det finns väll ett x antal störnings faktorer i vardagen som man blir frustrerad över. Men så har det ju vart hela livet så jag vet inte.. Inget speciellt nytt som hänt/händer iaf :S

Du Är Trygghet Ninja

vildrot
0

Inget speciellt nytt? Vilken kraft det verkar finnas inne i dig! Den kraften skulle om du kunde förstå vad din ilska hör hemma(målet för den) användas till kivgivande energi!

Keskitalo
0

Ohh ja, jag kan omvandla min ilska till vad jag kallar "pure power of will" Det ökar min styrka, uthållighet å tankeverksamhet. Men det är ändå jobbigt att vakna å Morra, grymta, gorma, skrika som ett annat vilddjur :(

Du Är Trygghet Ninja

vildrot
0

Jag talar om frigörande energi, där du kanske kan befria dig från uthållighet---att leva med detta--det finns vad jag förstår annanenrgi att frigöra hos oss människor. Kärlek och glädje är väl också energier?

Keskitalo
0

Jadu jag vet inte alls vad jag ska säga faktiskt… jag är ju som ny på allt så jag har väll inte så mycket att säga till om eller yttra mig om. 
Men jag vet/tror att kärlek å glädje också är energier som jag tycker om mycket mer än ilska :) 

Men dom kan jag inte ta fram när jag vill å dom tar mig inte lika långt i pressade lägen.

Du Är Trygghet Ninja

[rore]
1

Av din text  och det jag läst i dina svar här ovan Keslitalo, så är jag inte förvånad över dina vrål på nätterna.

Ett livslångt mönster som följt dig och du kan omvandla den negativa energin, till att prestera skriver du.

Det här blir inte nån drömtydning utan bara det bara kommer ut så som jag känner när jag läst.

Hoppas att det är okay.

Tänker att urvrålet inom dig handlar om kvarhållande av strategier och mönster i en tillvaro du är van att hantera på så vis. Men att någonting djupt inom dig vill ta sig upp och ut.

Ditt inre jag

Keskitalo
0

#7 Det är okej :D
Man måste ju kunna använda det dåliga till något bra :) 

Jo det kan så vara att något vill ut. Men min mor har berättat att när jag var liten kunde jag också vakna å vråla men när hon kom å titta till mig så sov jag igen. 

Men det känns som att det är lite aggressivt… betyder det att mitt inre jag är aggressiv? :( :(

Du Är Trygghet Ninja

[rore]
1

Nej det tror jag absolut inte.

Jag tror att ur vrålet inom  är ett rop efter att höra dig själv, en kallelse till dig och att det inte har med inre aggressivitet att göra egentligen.

Keskitalo
0

Det låter ju lugnande! :D

Du Är Trygghet Ninja

vildrot
0

Vad kan ditt vrål innehälla---är du för "anpassad "-,Tål du för mycket av sånt som kränker dig---det är den här typen av frågor att ställa när något inom dig larma-tjuter.

Keskitalo
0

Vad jag vet så blir jag inte kränkt av någon, men jag tål det mesta faktiskt. 

Jag får ibland en konstig känsla av ont men ändå inte i armar å har en känsla som känns mer som en känsla, som om nått vill ut :/ det kan göra lite mer ont faktiskt och framkalla morrningar (känns så jävla töntigt att göra dessa ljud :( ) så jag sitter ju å skäms över mig medans det händer :(

Du Är Trygghet Ninja

vildrot
0

Är "Jag tål det mesta" en bra livsstrategi för dig?

Keskitalo
0

#13 Jo det skulle jag väll vela påstå :)

Du Är Trygghet Ninja