Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 1207 ggr
molam
1

Lite problem råd mottages men öppen famn!

Hej

Har haft stora problem att lyckats drömma på sistone här kommer en lite tråkig story x3

Det är så här att varje natt innan jag somna gör jag upp bilder i huvudet, på nått djur eller en vän eller nått sånt och har imiterar rösterna (i huvudet då) för att lyckas drömma om det men nu på sistone om jag till exempel ska rita upp en hund i huvudet och imitera ett skall så börjar jag alltid med att rita upp hunden i skallen, men på sistone har jag inte kunnat rita upp bilder i huvudet, huvudet på hunden blir jätte stort och pälslöst eller så är det ett suddigt blurr medan tassarna kanske blir perfekta och knäskålen blir stor som en melon.

Vad jag försöker att säga är att bilderna ritas inte upp och därför drömmer jag inget på natten! Samt att ljud inte kommer ut och det är jätte frustrerande D=

Ve nån varför det blir såhär, förlåt för en rörig förklaring, men det bästa med sömnen är enligt mig att drömma, och pga detta drömmer jag varken drömmar eller mardrömmar det gör mig lite ledsen att jag inte drömmer ''/

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

vildrot
0

Drömmar brukar vilja ha tydlig beskrivning på vad som oroar drömmaren och sen ge drömmar att fundera på-

molam
0

Jo, MEn jag kan inte forma bilder i huvudet av nån anledning har aldrig haft problem med det förr

Delfinen02
0

Ibland så slutar man att drömma men det brukar komma tillbaka! Det som brukar funka är att du inte försöker drömma och tar en paus då brukar drömmarna komma tillbaka snabbare. Det funkar för mig.

Delfinen02
0

Jag älskar också att drömma.

KallaMigMimmi
0

Hur är det när du läser böcker? får du upp bilder i huvudet då? eller om du hör en berättelse?

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

molam
0

Ja dety gör jag alltid fast inte nu i det senaste.

Nu däremot har jag kunnat rita bilder i huvudet, men ansiktena blir ALLTID vanställda det är riktigt läskigt