Dödsannons
Hade en helknepig dröm i natt, vill någon ge mig lite input.-)?
Såg en dödannons med namnet Kaj, för övrigt så känner kag ingen Kaj…..
Allt var mycket tydligt och datumet 4/2 -42 var med, känslan var att det var hans födelsedatum.
Det var inga olustkänslor med utan mer att någon ville visa mig dödsannonsen, men varför?
Jag får ju överlag MYCKET konstig information i mina drömmar men har ju inte den blekaste aning om hur jag ska använda det….
Ge av dig själv det du vill ha av andra!
Allt i dina drömmar handlar om dig och var du mentalt befinner dig1 Symbolerna i drömmen är en dödsannons,ett namn Kaj som kan vara något annat än ett namn? Det är tydliga datum--associera till dem.
Ge tankar omkring detta kan jag och säkert andra bistå dig en bit på väg. Börja att skriva upp dina drömmar!! Se gärna på mina artiklar!!
Tack för din input:) datumena säger mig tyvärr ingenting och som sagt var inte namnet heller. Har försökt tänka lite numerologiskt men får ändå inte ihop det, det kanske klickar en dag! När jag lägger tarot så får jag nu alltid döden med i mina läggningar, antar att något ska avslutas?
Du kan också titta på namnet Kajs betydelse. Kaj kan komma från latinets kaius, som betyder jord. Det kan också vara en kortform av Katarina, som betyder Den rena. Både flickor och pojkar kan heta Kaj.
Datumet kan vara ett datum, men också siffror med en annan betydelse. Alla siffrorna är t.ex jämna och består av 2 och 4.
Släktforskning? !942, 1842, 1742 osv.
Fick idag veta att en bekant som heter Kenth gick bort i cancer igår, han var iofs född 1962…..Vi har inte träffats på mycket länge så det känns långsökt.
…..ska kolla igenom mina släktforskarpapper….
Det är alltid intressant när man får sådana här klara drömmar, dock är det frustrerande när man inte förstår!
Men jisses!! min biologiska morfar heter KAJ Bergholm…ska genast kolla när han är född!
ooops min biologiska pappa var född 400205….
#6 Vad häftigt! Då har du gåvan att se in i framtiden med dina drömmar.
Berätta gärna om hur det går framöver.
morfar eller pappa?🙂
Har inte kommit någon lösning nä'rmare, det var kankse bara en helt vanlig skruvad dröm, brukar ju ha det.😴
Drömmer nya konstiga drömmar 3-4 nätter i veckan så det är väl bara att hänga i och låta det fortskrida 🙂