Hästar
Hejsan! Jag funderade lite på vad min dröm betyder..
Jag drömde att jag bodde i lägenheten som vi bodde i innan vi flyttade till huset som vi bor i nu. Min mammas kompis bodde i en lägenhet ovanför(där hon fortfarande bor kvar). Jag gick förbi med 2st andra människor. Dom var kompisar med Ceasar(Han som "pratar" med hundar) och dom var där för att Ceasar var hos min mammas kompis. Parkeringen såg ut likadan i drömmen som i verkligeheten, ända skillnaden var att gräsmattan vid parkeringen var lite större. Gräsmattan var indelad i 2st hagar(som var enormt små då gräsmattan inte alls är stor). I den lite mindre hagen stod Hugo(min ponny) med en annan shettis, som jag har för mig var svart. I den något större hagen gick en brun häst som tydligen var min mammas häst.
Hästarna värkade missnöjda över att gå i så små hagar men den ponnyn som var allra mest deppig och ledsen över det var Hugo! Han var värkligen jättedeppig över att bara stå där. Det gjorde mig jättedeppig men jag kunde inte flytta honom till en bättre hage. När jag gett dom hö märkte jag att någon red i den något större hagen. Jag trodde hon red på min mammas häst så jag tänkte säga till henne men så såg jag att hon red på en skäck och mammas häst var borta.
Sen kommer jag inte ihåg mer
Jag vet inte exakt men kan det vara att du själv tycker att din ponny inte får det han behöver?
Jag vart väldigt deppig innan för att han gick i sådan liten hage och kunde inte påverka så mycket hur mycket hö(dom fick inte särskillt mycket hö) han fick då jag hade honom uppstallad hos någon annan.
Nu har jag dock flyttat honom till en mycket större hage med gräs där han går med en svart shettis som vi köpte som kompis och nu är det jag som tar hand om dom helt själv och får bestämma hur mycket hö dom ska få och det där.
Men nu när jag läste inlägget igen så funderade jag med på det som du skrev