Uscha
Hej!
Drömt säkert en vecka nu att jag blivit drogad och våldtagen varje natt. det är skitjobbigt och har ingen aning om hur jag ska kunna tolka dessa drömmar. inte direkt en trevlig dröm och gråter nästan när jag vaknar. har ni förslag på vad det kan betyda?

Det kan vara så att du gör våld på dig själv och gör saker som inte är bra för dig i verkliga livet. Att du blir drogad innebär att du förlorar kontrollen över dig själv och någon annan tar makt över dig.
Det kan stämma eftersom jag har anorexia. Hm då vet jag det iafhaha
Det lät som jobbiga drömmar!
** Energy Pethead
**Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/
Jag drömde liknande drömmar i en period för ett tag sedan. Jag drömde att olika personer kunde hoppa på mig, brotta ner mig på olika platser och våldta mig. Jag kan fortfarande komma ihåg att jag låg på mage i gräset. Gräset stack mina kinder och killen som förgrep sig på mig tryckte ner mina axlar på marken, jag kommer ihåg hur varma hans händer var. Jag vaknade sedan upp och hade världens hjärtklappning och tårarna rann. Otroligt obehagligt. Jag tror att jag drömde dessa drömmar för att jag lät en viss person köra med mig just då och jag lät honom göra det för att jag tyckte att jag inte förtjänade bättre. Hoppas att du slutar drömma dessa obehagliga drömmar snart.