Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1538 ggr
EmelieSofia
0

Obehaglig dröm - tyda?

Drömde en fruktansvärd dröm inatt, aldrig drömt något så obehagligt förut! Mardrömmar har man väl haft men denna var värre, riktigt äcklig. Jag och min syster är ute. Jag känner att jag har något på min mage och drar upp min tröja. Under naveln åt höger växer det bark. Inte hård bark utan det där tunna papperliknande som finns på Tallar. Jag rycker bort det och det känns som när man rycker bort hår typ. Precis ovanför det jag precis dragit bort växer det en pinne. Formad som ett P med spetsen i min mage. Mycket bark på den. Jag drar i den och det för ont som fan. Den sitter ju fast. Lossnar tillslut och jag slänger den på marken. På sidan som varit mot min mage kryper det då grå skalbaggar och ett bi. Biet flyger iväg.Det blir en djur reva i magen och jag kollar där. Drar i sär, djupt där kryper det skalbaggar som sen blir glasbitar. Usch! När jag vaknade hade jag as ont där på magen och mådde riktigt illa. Obehagskänslan sitter kvar. Mår jätte dåligt. Vill liksom ta en kniv och skära bort den biten av magen. Vad kan detta vara?

vildrot
0

En invation berättar drömmen om,du får fundera på om några tankar eller obehagliga känslor finns hos dig nu!!