Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 3058 ggr
The SecondLasAngel
1

drömma att man är lesbisk?

Hej! I natt så hade jag en så underlig dröm förstår du. Jag drömde först att min lesbiska vän och hennes flikvän hade en djuraffär och att jag skulle köpa en hamster därifrån. Och plötsligt så börjar hennes tjej och hon att bråka om mig O-O och jag flyttar in i hennes affär där hon också bor. Och jag blir tillsamans med henne. Jag börjar att ta hand om hamstrarna och jag flyttar runt. En vägg är täckt med hyllor som har dörrar. Och jag kollar på ett annat hyllplan som står vid entren och fiflar med någon sköldpadda och så fanns det möss och hamstrar, kaniner. Men så vänder jag mig till min lesbiska vännina och säger att det nog är bäst att hon blir tillsamans med sin gammla flickvän igen, och jag fixar årdning hamstrarna innan jag går ut ur butiken. Och jag möter hennes flickvän i öppningen hällsar och går ut i en mörk koridor in till ett tomt vit rum med en madras bädad på golvet. Jag går in där och lägger mig. Sedan vacknar jag.. Vad kan deta betyda? Mvh

parsley
1

Kvinnorna i din dröm motsvarar dina kvinnliga egenskaper eller kvinnliga sidor. Drömmen har inget med din sexuella läggning att göra, utan handlar mer om personligheten. Jag antar att du tycker om de djuren du drömmer om och tar hand om i drömmen.

vildrot
1

Du har inte berättat hur gammal du är---men i en viss älder kan drömmen försöka hjälpa oss att få tankar omkring könsidentifiering.

The SecondLasAngel
0

Hej

Jag är 25år gammal, så jag tror inte att det har någonting med könsskiljaktigheter att göra. Den fasen har jag redan gott igenom för många år sedan ;) Men det kan vara olika delar av mig själv som vill komma fram till ytan :)

KallaMigMimmi
0

skulle tolka det; lite trött på att vara ensam, sakna närhet ibland, tanke att ha något gemensamt med någon och sköta dela. men känns endå inte rätt. kommer ansvar, blir krångligt. lättast också skönt att enkelt vara ensam och endast ta ansvar för sig själv.

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW